  • Data: 2018-10-05 18:27:17
    Temat: Re: Jaka lokata bankowa teraz?
    Od: Boguś <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-04 o 15:33, Olin pisze:

    > Dawno nie interesowałem się funduszami.
    > Czy teraz tak walczą o klienta, że nie ma opłat za nabycie/zbycie?

    Fundusze kupowane/zbywane online w firmach zarządzających funduszami są zwykłe bez
    opłat a w bankach (za wyjątkiem niektórych) nawet online, są opłaty. Taki np Alior
    potrafi pobrać na starcie nawet 4%. Zwykle najwyższe opłaty są za fundusze akcyjne
    , niższe lub bez są opłaty za fundusze pieniężne lub obligacje.
    Z tym że zwrot z funduszy obligacji korporacyjnych są obecnie okresami ujemne!, a
    pieniężne cienko przędą. Chyba tylko PKObp ich nie przebija.

    PS. Spojrzałem na Aviva i Rockbridge a tam prawie wszystko na czerwono !!

    --
    Boguś