  • 1. Data: 2011-12-12 17:25:19
    Temat: Jaka lokata bankowa na ~6%
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Muszę na jutro znaleźć komuś lokatę bankową.

    W zasadzie faworytem był Allior, ale widzę że promo zakończone :/.

    Możecie na szybko mi powiedzieć, który z banków (FM, Meritum, Idea itp.)
    pozwala założyć taką lokatę w oddziale (miasto: Wrocław) i nie ma jakichś
    limitów typu 5 czy 15 tys. zł? (google głównie pisze o zakładaniu takich lokat
    przez net, ale tu wskazany oddział)

    Miło bez dodatków (RoR)...

  • 2. Data: 2011-12-12 18:19:07
    Temat: Re: Jaka lokata bankowa na ~6%
    Od: "Glaukon" <p...@W...gazeta.pl>

    Getin półroczna 6,32 netto. Tylko nie zrażaj się opisem konstrukcji tej lokaty
    - zasiądź do lektury wypoczęty i ze świeżym umysłem :)

    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/inwestycje/lokata
    -miesiaca_poznaj-szczegoly.html

  • 3. Data: 2011-12-13 16:41:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Dec 2011 18:19:07 +0000 (UTC), w <jc5gir$gt3$1@inews.gazeta.pl>,
    "Glaukon" <p...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Getin półroczna 6,32 netto. Tylko nie zrażaj się opisem konstrukcji tej lokaty
    > - zasiądź do lektury wypoczęty i ze świeżym umysłem :)

> [...]

    A dzięki, konstrukcję zrozumiałem :).

  • 4. Data: 2011-12-13 16:42:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    > Getin półroczna 6,32 netto. Tylko nie zrażaj się opisem konstrukcji tej lokaty
    > - zasiądź do lektury wypoczęty i ze świeżym umysłem :)

    I jeszcze pytanie -- czy w oddziale automatycznie założą mi wiele lokat?

  • 5. Data: 2011-12-14 11:36:00

    Tue, 13 Dec 2011 17:42:37 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    -miesiaca_poznaj-szczegoly.html

    > I jeszcze pytanie -- czy w oddziale automatycznie założą mi wiele lokat?

    Odpowiem sam sobie -- automat robi wszystko, tylko podpis.

    Nie obyło się bez namawiania na struktury na pytanie "a jest lokata na krótszy
    okres?"