    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: Jaka karta do płatności mobilnych?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 22 Dec 2015 01:24:35 +0100

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 14:45:02 +0100, Robert Winkler napisał(a):

    > Gdy ostatni raz kupowałem coś w sieci
    > to nie pamiętam, żebym musiał podawać poza CVV2 jeszcze kod z SMS'a,
    > a na 100% nie robiłem tego, gdy automatycznie odnawiała mi się
    > ww wrześniu subskrypcje w grze online.
    > Chyba tylko raz musiałem potwierdzić zakup dodatkowym kodem z SMS'a,
    > przy pierwszej transakcji w danym sklepie.

    Wyrobiłem tę kartę, ale z tym 3D Secure to niestety pic na wodę :(
    Owszem, kod przysłany SMS-em jest wymagany, ale tylko przy rejestracji
    karty w serwisie, następne płatności już nie wymagają żadnej
    autoryzacji, wystarczy kliknięcie i kasa jest ściągana z karty.

    Chyba faktycznie jedyne wyjście, to nie trzymać tam żadnych pieniędzy, a
    konto doładowywać dopiero przed płatnością,

    > Dziwne, ja nie płace nic za posiadanie konta ani za przelewy.
    > Płace tylko za kartę, bo mam za mało płatności w miesiącu,
    > a trzymam ją tylko jako zabezpieczenie
    > na wypadek problemów w innym banku.
    >
    > Myk polega na tym aby założyć konto o nazwie Direct, a nie Komfort.

    Dzięki za podpowiedź :)
    Próbowałem założyć to konto Direct, ale ponieważ odniosłem wrażenie, że
    karta płatnicza jest przy nim obowiązkowa i nie można z niej
    zrezygnować, więc poddałem sprawę.
    Gdyby było inaczej, to proszę o wiadomość.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof