    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zoptymalizować lokatę w EURO?
    Date: Mon, 8 Nov 2010 01:16:16 +0100

    <a...@g...pl> wrote in message
    news:ib63jv$skn$1@inews.gazeta.pl...
    > Oprocentowanie: 2,5%, kwota: >=250 Euro, lokata 3 - miesięczna (powiedzmy:
    > 31+31+28 dni), kapitalizacja na koniec lokaty. Jak to zoptymalizować?
    >
    > A tak naprawdę interesuje mnie to, jak wylicza się belkę dla lokat w Euro.
    > Działają jakieś zaokrąglenia, a jeśli tak, to czy przeliczają kwotę w Euro
    > na
    > złotówki? Czy po prostu ściągają 19%?

    zaloz lokate w EUR z kap. dzienna w Getinie lub Aliorze, to wtedy jest sens
    ja optymalizowac. Tradycyjnych lokat nie ma sensu optymalizowac, bo i tak
    placisz podatek na koniec, chyba, ze kwota lokaty jest tak mala albo okres
    lokaty tak krotki, ze odsetki w przeliczeniu na PLN po kursie srednim NBP
    nie przekrocza 2,49.