  • 11. Data: 2008-05-19 22:11:11
    Temat: Re: Jak zarobić na kredycie hipotecznym?
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g0ss6l$5vt$1@opal.icpnet.pl...

    > nie mam najgorszej sytuacji i w zasadzie kazdy bank byl sklonny udzielic
    > mi kredytu, ale doradcy zawsze na początku namawiali na GE...nawet jak w
    > rankingu jaki przygotowala ich firma wygral zupelnie inny bank ;-(

    Widocznie korzystaliśmy z usług innych doradców.
    Byłem u kilku (tych największych) i żaden nie wspomniał o GE.
    W ogóle nie wciskali niczego na siłę. W zależności od moich wymagań,
    przygotowywali listę kilku banków spełniających moje kryteria.
    Ostateczny wybór, w zasadzie należał do mnie.

  • 12. Data: 2008-05-19 22:16:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przygotowywali listę kilku banków spełniających moje kryteria.
    > Ostateczny wybór, w zasadzie należał do mnie.

    zanim poszedłem do doradcy (bylem u trzech reprezentujących najwieksze
    firmy) to samodzielnie przygotowalem sobie zestawienie, ale w koncu to spece
    wiec bylem ciekawy co mi powiedza...i GE u nich wygrywal, a ja nawet nie
    bralem go pod uwagę

    jak pytalem dlaczego nie proponują banku X lub Y (mieli je w swojej ofercie)
    to zaczynali cos mętnie tłumaczyć...i rozmowa robila sie juz mniej miła

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-05-20 07:23:08
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Sprawdź w googlach, czym się różni prowizja od marzy.
    Natomiast zgadzam sie, że za pomoca posrednika łatwiej niż samemu w banku obciąć
    MARŻĘ.
    JaC
    PS. OF to grupa Noble Bank.

    -----

    > Gdyby tak było, w Open Finance najczęściej polecano by kredyty Getinu, a to
    przecież nieprawda.

    > W moim przypadku, przy pośrednictwie właśnie, 2 na 3 banki zgodziły się na
    obniżenie marży na liborze.

  • 14. Data: 2008-05-20 07:36:55
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Sprawdź w googlach, czym się różni prowizja od marzy.
    > Natomiast zgadzam sie, że za pomoca posrednika łatwiej niż samemu w banku
    > obciąć MARŻĘ.

    Z kolei prowizję łatwiej obciąć negocjując samemu? To ciekawe. Gdzie Ci się
    to udało?

    > JaC
    > PS. OF to grupa Noble Bank.

    Hej, Panie specjalisto od google'a! Jeśli ładnie się spytasz, google powie
    Ci również, kto jest właścicielem Noble'a:
    http://www.getin.pl/index.php?level=sp&id=6&menu=2,1
    0&PHPSESSID=...

  • 15. Data: 2008-05-20 17:53:27
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 19 May 2008 23:30:52 +0200, "Greg" <m...@g...pl>
    wrote:

    >GE Money odradzili mi na samym wstępie.
    >A skądinąd wiem, że GE jest ostatnią deską ratunku, dla tych, którzy w
    >innych bankach nie mieli zdolności kredytowej. Może stąd jego popularność...

    A macie coś do GE Money, że tak po nim jedziecie? Ja właśnie rozważam
    ten bank...

    --
    z/svc