  • Data: 2002-11-02 09:29:26
    Temat: Re: Jak zapłacić mandat z konta Inteligo ???
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aotmgj$c2e$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "janusz" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A nie czasem Urzędu Wojewódzkiego? Chyba, że te stare mandaty były inne,
    > tego nowego druczka jeszcze nie mam. :-)

    Przed wszczeciem egzekucji, to chyba faktycznie wierzycielem jest wlasciwy
    Urzad Wojewodzki i wtedy na jego konto. Jezeli jednak zostanie wszczeta
    egzekucja, to prowadzi ja Urzad Skarbowy i wtedy juz na jego konto trzeba
    przelac. Ostatniu z braku kasy US powiadamiaja o wszczeciu egzekucji zwyklym
    listem (niepoleconym, bez zwrotnego poswiadczenia odbioru).

    > Jeśli to prawda, to inteligo musi zrobić nową formatkę "przelew - madndat
    do
    > US". :-))

    Pozdrawiam, Grzegorz