  • 1. Data: 2002-03-03 22:41:14
    Temat: Jak zaczac grac na gieldzie?
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    wiem ze to moze niezbyta wlasciwa grupa, ale moze mi ktos poradzi jak zaczac
    grac na gieldzie. Jakie warunki musze spelnic i ile to kosztuje?
    Jesli ktos wie to bede wdzieczny za odpowiedz.

    Kuba Szajnar

  • 2. Data: 2002-03-03 23:24:35
    Temat: Re: Jak zaczac grac na gieldzie?
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > grac na gieldzie. Jakie warunki musze spelnic i ile to kosztuje?
    > Jesli ktos wie to bede wdzieczny za odpowiedz.

    Do takich pytań to chybaa właściwsza byłaby news:\\pl.biznes.wgpw
    albo FAQ do niej:
    http://wgpwgroup.w.interia.pl/

    Co do warunków to rachunek w biurze maklerskim, co do ceny, to zależy od
    biura. Największe znaczenie ma prowizja od każdej transakcji.
    A i jeszcze uwaga zanim cokolwiek zainwestujesz na giełdzie to najpierw
    zainwestuj w odpowiednią literaturę.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-03-04 00:26:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba Szajnar"
    <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grac na gieldzie. Jakie warunki musze spelnic i
    ile to kosztuje?
    > Jesli ktos wie to bede wdzieczny za odpowiedz.

    Może mini WIG20

    Sark

  • 4. Data: 2002-03-04 18:10:19
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > wiem ze to moze niezbyta wlasciwa grupa, ale moze mi ktos poradzi jak
    zaczac
    > grac na gieldzie. Jakie warunki musze spelnic i ile to kosztuje?

    Poczytaj, popytaj grupę pl.biznes.wgpw
    Warunki ? Żadnych -tylko dużo forsy do wyrzucenia :-)
    Kosztuje niewiele - prowizja biura maklerskiego
    albo mnóstwo, jak przegrasz swoje oszczędności

    Gra na giełdzie w okresie bessy jest tylko trochę wolniej stratna jak ruleta
    W czasie hossy trudno to nazwać grą -możesz kupić i nic nie robić.
    Zanim zagrasz, poczytaj literaturę i po wielokroć się zastanów, czy
    "inwestować" na giełdzie
    Chyba , że masz "trochę forsy" (parę nowych miliardów) to możesz ustawić
    kursy polskich akcji (wywołać trend).

  • 5. Data: 2002-03-04 19:51:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chyba , że masz "trochę forsy" (parę nowych miliardów) to możesz ustawić
    > kursy polskich akcji (wywołać trend).

    A cos do polecenia z tej literatury?
    Tak na sam poczatek i troche pozniej? :)

  • 6. Data: 2002-03-04 19:54:19
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A cos do polecenia z tej literatury?
    > Tak na sam poczatek i troche pozniej? :)

    Wsadz juz lepiej kase w obligacje =)

  • 7. Data: 2002-03-04 20:17:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wsadz juz lepiej kase w obligacje =)

    Juz wsadzilem rok temu na 2letnie 15,5% - jak jeszcze mialem kase ;)
    Oprocz tego DWS emerytalny PSO na chyba 5 lat :)

    Rachunek mam w BIGBanku

  • 8. Data: 2002-03-04 20:17:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    znaczy maklerski w Big'u

  • 9. Data: 2002-03-04 20:36:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > znaczy maklerski w Big'u

    Ja mialem kiedys w woodstocku, ale wyparowali. Od tej pory juz nie
    inwestowalem na gieldzie. Kce ktos token woodstocka? =)

  • 10. Data: 2002-03-04 20:58:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja mialem kiedys w woodstocku, ale wyparowali. Od tej pory juz nie
    > inwestowalem na gieldzie. Kce ktos token woodstocka? =)

    Sprzedaj go!