  • Data: 2003-11-30 04:40:59
    Temat: Re: Jak zabrac kase z USA ?
    Od: " 0sa" <0...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba <k...@g...pl> napisał(a):
    . .
> [...]

    Ja osobiscie tak z zasady nigdy nie place zadnych prowizji lub oplat za
    przesylanie pieniedzy i wydaje mi sie ze jezeli ktokolwiek jeszcze w roku
    2003 placi nawet cene znaczka pocztowego za przeslanie pieniedzy komukolwiek
    to placi ZBYT WIELE!

    Biorac pod uwage ze w 2003 roku istnieje szereg natychmiastowych form
    przesylania nieograniczonej ilosci tranzakcji poprzez serwisy takie jak
    PayPal, Yahoo PayDirect, czy zwykle elektroniczne czeki, ACH czy wire
    transfery to dlaczego ktos mialby placic $30, $10 czy nawet centa za
    wyslanie obojetnej sumy pieniedzy?

    0sa