  • Data: 2003-11-30 10:50:55
    Temat: Re: Jak zabrac kase z USA ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 0sa napisał:

    > Ja osobiscie tak z zasady nigdy nie place zadnych prowizji lub oplat za
    > przesylanie pieniedzy i wydaje mi sie ze jezeli ktokolwiek jeszcze w roku
    > 2003 placi nawet cene znaczka pocztowego za przeslanie pieniedzy komukolwiek
    > to placi ZBYT WIELE!

    Osa, my to juz wszystko wiemy, napisales to juz z 10 razy.

    > Biorac pod uwage ze w 2003 roku istnieje szereg natychmiastowych form
    > przesylania nieograniczonej ilosci tranzakcji poprzez serwisy takie jak
    > PayPal, Yahoo PayDirect, czy zwykle elektroniczne czeki, ACH czy wire
    > transfery to dlaczego ktos mialby placic $30, $10 czy nawet centa za
    > wyslanie obojetnej sumy pieniedzy?

    Problem jest taki, ze Ty zyjesz w USA, ktore normalnym krajem nie sa,
    ale za to maja bardzo normalne i sensowne podejscie do biznesu (chyba
    najbardziej sensowne na swiecie). Niestety w Europie, w centralnej
    zwlaszcza, nie powinnismy sie spodziewac normalnego podejscia do biznesu
    przez najblizsze 25 lat niestety. No i Twoje gadki staja sie troche
    meczace, bo po prostu wku*&^%$#. ;-)

    Poczytaj sobie te grupe przez dluzszy czas, albo pogadaj z kims, kto
    zyje w Polsce. Zobaczysz, ze pewnych rzeczy to sie nie uswiadczy, a
    wiele innych jest normalnych inaczej.

    Bartol