  • Data: 2003-11-30 23:02:38
    Temat: Re: Jak zabrac kase z USA ?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-30, 0sa <0...@g...pl> wrote:
    > Ja osobiscie tak z zasady nigdy nie place zadnych prowizji lub oplat za
    > przesylanie pieniedzy i wydaje mi sie ze jezeli ktokolwiek jeszcze w roku
    > 2003 placi nawet cene znaczka pocztowego za przeslanie pieniedzy komukolwiek
    > to placi ZBYT WIELE!

    Skoro tak, to prosze bardzo podaj mi prosze sposob w jaki mam przeslac
    statystycznemu amerykaninowi 1 USD, bez prowizji. Na przyklad niech
    bedzie Tobie. Oczywiscie dla tego eksperymentu przyjmujemy ze jestes
    zwyklym amerykaninem, i nie masz konta w polsce, a nawet nie wiesz
    gdzie jest Polska. Slucham. Jak sie dowiem to Ci przesle 1 USD. A jak
    dojdzie to zrobimy eksperyment w druga strone, czyli oddasz mi ten 1
    USD.

    Ale wszystko tak abys w jakims momencie mial ten 1 USD w postaci np
    banknotu, bys sobie mogl bulke za to kupic np. Lub alternatywnie na
    koncie karty ktora mozesz placic w kazdym fizycznym sklepie.

    > Biorac pod uwage ze w 2003 roku istnieje szereg natychmiastowych form
    > przesylania nieograniczonej ilosci tranzakcji poprzez serwisy takie jak
    > PayPal,

    Zlodzieje, okradli mnie na 33 USD, poza tym http://www.paypalwarning.com/
    http://www.paypalsucks.com/
    Nie chce miec z tym nic do czynienia.

    > Yahoo PayDirect,

    Wchodze sobie na http://paydirect.yahoo.com/
    klikam Yahoo! PayDirect Terms of Service
    i widze:

    3. Eligible Users.
    (ii) you must have a postal mailing address in the United States

    > czy zwykle elektroniczne czeki, ACH czy

    Wlazlem sobie na http://www.paybycheck.com/details.html
    kliklem FAQ, i...

    Does PayByCheck work internationally?

    No, not at this time. PayByCheck service works only with U.S. checking
    accounts and all transactions are denominated in U.S. dollars drawn
    and on U.S. banks.

    I co?

    > wire transfery to dlaczego ktos mialby placic $30, $10 czy nawet
    > centa za wyslanie obojetnej sumy pieniedzy?

    Slucham sposobu w jaki mam Ci przeslac 1 USD wire transferem nie
    placac centa.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl