  • Data: 2003-11-23 08:54:16
    Temat: Re: Jak zabrac kase z USA ?
    Od: "L1962" <L...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> wrote in message
    news:87he0wdlvt.fsf@pitagoras.odkryta.local...

    > Wyrobić kartę do tego rachunku i nią płacić w sklepach
    > (o ile to możliwe oczywiście)
    >
    > A spytałbym się też samego Citi czy czegoś nie proponuje gdy ktoś ma u
    > nich konto w USA i w Polsce...

    Te konta w Citi w Polsce i w USA nie maja ze soba absolutnie zadnego
    powiazania. To jest tylko takie same logo, wystroj banku itp, ale jak bylem
    u swojego doradcy w Citi w Polsce to mi wyraznie powiedziano, ze nie maja
    zadnej mozliwosci wejscia do konta w Citi w USA. Te banki nie sa ze soba ni
    jak polaczone. W Polsce to jest tylko Citi bank Handlowy czy cos tam z
    kapitalem Citibank ale ten bank nie wiele ma wspolnego z rzeczywistym
    Citibank USA.