  • Data: 2003-12-09 13:24:53
    Temat: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:iDJAb.161014$361.20631@news.chello.at...
    > Przez przypadek wpadlem na strone firmy, ktora wg. jej wlasnych slow
    zajmuje
    > sie pomoca osobom majacym problemy ze splata kredytow. Cos watpie w
    > profesjonalizm oferowanych przez nia uslug, skoro mozna przeczytac tam cos
    > takiego...

    Drogi MK, przez przypadek to warto zebys sie douczyl, a dopiero pozniej
    wypowiadal sie na forum finansowym.
    Podpowiedz: w USA jest wiele takich firm, poczytaj sobie byle jaka strone o
    personal finance, albo consumer groups.

    Tego typu firmy istnieja wszedzie gdzie agresywnie promowane sa kredyty
    konsumenckie i wielu mniej lub bardziej nieswiadomych ludzi wpada w pulapke
    zadluzenia.
    Z niewielkie pieniadze udzielaja standardowych rad, ktore w 90% przypadkow
    wystarczaja, zeby ustabilizowac sytuacje i umozliwic splate kredytow.

    Wedlug mnie takich firm powinno byc wiecej, gdyz tylko pomoga, zarowno
    klientom bankow jak i bankom (moze banki powinny je posponsorowac).

    Pozdrowionka,