  • Data: 2003-12-09 19:54:16
    Temat: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "amico_pl" <a...@g...pl> wrote in message
    news:br4ipj$cfb$1@inews.gazeta.pl...

    > Drogi MK, przez przypadek to warto zebys sie douczyl, a dopiero pozniej
    > wypowiadal sie na forum finansowym.

    Drogi amico, wgybys sie troche douczyl to bys sie dowiedzial, ze klienta nie
    mozna wymazac ot tak sobie z bazy BIK. Wiedzial bys takze, to to co jest
    potoznie zwane "czarna lista", "lista nierzetelnych dluznikow" itp, nie ma
    nic wspolnego z BIK-iem. Jesli jakas firma, ktora ma pomagac dluznikom,
    obiecuje ze usunie ich dane z BIK-u i nie wie jaka jest roznica miedzy
    BIK-iem i MIG-BR, to dla mnie jest zupelnie jasne, ze chce naciagnac ludzi
    niezorientowanych wykotzystujac ich trudna sytuacje.

    > Wedlug mnie takich firm powinno byc wiecej, gdyz tylko pomoga, zarowno

    Oby jak najmniej... naciagaczy :).

    Maciej