  • Data: 2018-03-11 01:22:35
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1o1g4hxy6kbss.pgqorv977ysw$....@4...net

    > A potem trzeba placic za karte :-)

    Zapytałem w Paribasie o opłaty karciane. Odpowiedź sugerowała,
    iz trzeba mieć kuku na muniu, by pobireać opłaty za debetówki.

    > Moze jak z mBankiem. Zastrzegl sobie, ze na WOSP gora
    > milion ... i nie pomoglo, i tak musial zaplacic 7 :-)

    Paribas inwestuje w reklamy, pokazując w tych reklamach bardzo
    wyraźnie liczbę 300 -- nie ma tu miejsca na przeoczenie.

    To nie SyneCek z jego błędnym pułapem cofkowym.

    Podobnie z CA -- co obiecał, to chętnie dał.

    > IMO przesadzasz, ale ... sady maja sadzic wedlug obowiazujacego prawa.

    Więc mają sądzić pod dyktando Morawieckiego, czy zgodnie z prawem?
    Prawo nie daje Morawieckiemu (premierowi czy prezesowi banku, czy
    prywatnemu) nadzoru nad sumieniami sędziów.

    Zauważ, że Morawiecki kiedyś odejdzie -- prawo pozostanie.
    Nawet jeśli teraz (prawem kaduka) Morawiecki miałby nadzwyczajny
    wpływ na wyroki -- kiedyś sędziowie pozbędą się tego gorsetu.

    > Skoro odpowiednia ustawe wprowadzono, to chyba moze sie premier
    > wypowiedziec jak ja rozumiec ... jego zdaniem, bo nie pamietam -
    > projekt rzadowy czy poselski.

    Morawiecki jednoznacznie wyjaśniał publicznie -- jakie będą
    zapadały wyroki. Nie mówił, jak on to widzi, ale przepowiadał
    konkretne wyroki w konkretnych sprawach. Mówił tak, jak może
    mówić szef firmy (banku chociażby) o wyrokach ferowanych przez
    tę firmę pod dyktando tegoż szefa. Coś na kształt:

    - owszem, wprowadziliśmy bezwzględne opłaty za debetówki,
    ale jeśli klient wykona 5 transakcji, opłata nie
    zostanie naliczona z uwagi na miłosierdzie

    Problem w tym, że w banku on może narzucić ostre prawo i podać
    jednoznaczną wykładnię liberalizującą, ale w prawie państwowym
    sądy interpretują intencje ustawodawcy wg swego uznania,
    czytając ustawy i ignorując wypowiedzi telewizyjne.

    Rozumiesz, co mam na myśli? Morawiecki wyjawił, iż czuje się
    właścicielem (dyktatorem) państwa. Co w sercu -- to na widelcu.

    > Nie jest poslem.

    > Czemu nie?

    Bo zazwyczaj wróżbita jest świrem.
    Jak śpiewał Kaczmarski:

    - losu nie zmienią wam wróżby

    Wróżbą nie może zmienić losu -- co chyba jasne.

    Jeśli dobry wróżbita przepowie Ci wygraną w totka -- musisz
    wygrać, zatem wróżbita nie może mieć wpływu na przyszłość. ;)
    Determinizm -- ubezwłasnowolnienie. Cokolwiek uczynisz -- nic
    zmienić nie zdołasz. Pojmujesz?

    Wróżbita (Maciej czy Mateusz) wywróży napad na bank -- czy policja
    może uprzedzić bandziorów? Oczywiście nie -- bo gdyby uprzedziła,
    wróżbą nie spełniłaby się, więc wróżbita (Maciej czy Mateusz)
    okazałby się fałszywym wróżbitą.

    Wędrówki w czasie na razie ;) nie są możliwe.

    >>> https://wiadomosci.wp.pl/dramatyczny-rejs-z-938-ucie
    kinierami-z-niemiec-do-hawany-6037847078498945a

    > Nikt tych Zydow nie lubil :-)

    Piszesz -- ,,nikt nie lubił: Katolików, Muzułmanów, Luteranów''?
    Czy raczej -- -- ,,nikt nie lubił: katolików, muzułmanów, luteranów''?

    Nikt ich nie lubił? -- ale pod koniec wojny tracono
    majątki na ratowanie tych właśnie nielubianych żydów.
    (Raoul Wallenberg czy Joel Brand i jemu podobni)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,