  • Data: 2018-03-01 21:15:39
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-01 o 19:58, J.F. pisze:
    > Teraz to raczej mozesz miec pretensje o nieuzasadnione oplaty za szybki
    > przelew :-)

    Nie. Ja mam pretensje za przetrzymywanie moich pieniędzy bez
    uzasadnionego powodu.
    Jak wiadomo każda sekundę posiadania danej kwoty można wykorzystać do
    jej obrócenia i wygenerowania zysku. (Gdzie jak gdzie ale na tej grupie
    ta wiedza powinna być powszechna)
    Pytam się gdzie jest podatek od tego zysku?

    Drogo tanio. Nie o tych pojęciach mówimy. Mówimy o okradaniu i nie
    płaceniu podatków.

    Podstawy WOSU jak mawia Mariolka :-)

    > Zartujesz. Od 1994 to wszystko leci elektronicznie.

    Taki środek artystyczny. Wybacz nie jestem polonistą. Ja tylko 20 lat
    żyję z komputerami i widzę co się zmienia a co stoi w miejscu