  • Data: 2018-02-28 05:10:58
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Feb 2018 02:02:53 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "z" 5a95ba11$0$567$6...@n...neostrada.pl
    istnieje coś takiego jak przelew zwykły i którego

    > Właśnie zleciłem wykonanie kilku przelewów:
    >
    > iPKO --> iPKO --> Inteligo --> Citi
    >
    > IMO w kilka godzin szmal zostanie zaksięgowany w Citi.

    Dzis w kilka godzin, a w piatek w kilka dni :-)

    Poza tym to raptem dwa banki, sprobowalbys w trzy rozne.

    A w ogole "zleciles" ?
    Ciekaw jestem - jakby tak powyzsze zlecic terminowo na jutro,
    to dokad by forsa zdazyla jutro zajsc :-)

    J.