  • Data: 2020-05-03 11:35:21
    Temat: Re: Jak silny jest dolar w danym momencie?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR napisał(a) :
    > in <news:5eadc217$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>

    > Czy taki wykres nie pomoże w decyzji?
    >
    > https://www.xe.com/currencycharts/?from=CHF&to=PLN&v
    iew=2Y

    Dzięki. No nie bardzo.
    Chcę wiedzieć dlaczego jakaś waluta może drożeć/tanieć, a nie za ile
    mogę ją w danym momencie kupić/sprzedać. Nie potrzebuję znać jej
    historycznych kursów. Chyba tylko do porównania, że kurs USD/PLN nie
    pasuje mi z górkami i dołkami do Nasdaq Composite. Może gdzie
    indziej niż na tym ostatnim czynniku znajdę?
    Przelicznik USD/PLN jest chyba rzeczą wtórną, w reakcji na notowania
    na giełdach spółek?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65