  • 1. Data: 2002-07-14 19:14:26
    Temat: Jak przeslac 12 Euro z zagranicy do mBank-u?
    Od: <f...@w...pl>

    Witam.

    Udalo mi sie sprzedac 2 mapy na Aukcji ebay.com Jeden kupujacy jest z Niemiec a
    drugi z USA.

    W jaki sposob moga mi zaplacic, mam konto w mBanku ale zastanawiam sie czy
    transfer bedzie morzliwy. Prosze o porade.

  • 2. Data: 2002-07-14 19:21:02
    Temat: Re: Jak przeslac 12 Euro z zagranicy do mBank-u?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    popatrz na http://www.paypal.com - wiem ze juz do wielu krajow europy sa
    mozliwe transfery bankowe z paypal-a .
    byc moze rowniez do Polski! jesli tak to kaz im zaplacic paypal-em!

  • 3. Data: 2002-07-14 20:22:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    f...@w...pl <f...@w...pl> wrote:

    > W jaki sposob moga mi zaplacic, mam konto w mBanku ale zastanawiam
    > sie czy transfer bedzie morzliwy. Prosze o porade.

    Przed chwila odpowiedzialem Ci tutaj:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=338
    13&t=33810&v=f

  • 4. Data: 2002-07-14 22:04:27
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    f...@w...pl wrote in <7...@n...onet.pl>:

    /ciach.../

    >W jaki sposob moga mi zaplacic, mam konto w mBanku ale zastanawiam sie czy
    >transfer bedzie morzliwy. Prosze o porade.

    Oj, wydaje mi sie, ze najpierw powinienes przemyslec i przetestowac
    system przyjmowania platnosci, a dopiero potem sprzedawac....

    W.

  • 5. Data: 2002-07-15 03:58:04
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    kup se konto internetowe na http://home.pl - tam jest sklep internetowy w
    ofercie - i wtedy mozesz sprzedawac rzeczy. przyklad:
    http://my-communicator.com ktory tak robi - sprzedaje za granice. sklep ten
    mozesz sobie skonfigurowac tak ze wszystko po angielsku bedzie.

    <f...@w...pl> wrote ...

  • 6. Data: 2002-07-15 05:13:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

    > Oj, wydaje mi sie, ze najpierw powinienes przemyslec i przetestowac
    > system przyjmowania platnosci, a dopiero potem sprzedawac....

    Dodam, że jesli faktycznie kwota bedzie 12 Euro, to przy takim ukladzie
    cwierc tej kwoty zezre Ci oplata.

  • 7. Data: 2002-07-15 07:57:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    f...@w...pl wrote:

> [...]
    >
    > W jaki sposob moga mi zaplacic, mam konto w mBanku ale zastanawiam sie czy
    > transfer bedzie morzliwy. Prosze o porade.

    https://www.payu.pl/

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-07-15 10:04:28
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:

    > https://www.payu.pl/

    https://www.payu.pl/help.php?p=9

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.

  • 9. Data: 2002-07-15 15:43:00
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >https://www.payu.pl/

    tak, ale to jest tylko dla Polakow /bariera jezykowa/ :(

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam