  • 1. Data: 2002-07-10 20:07:03
    Temat: Jak przelac kase z mbanku
    Od: "Pawel Prusinski" <p...@p...homeip.net>

    Witam

    Oto problem

    mam konto w mbanku i jest kwestia przelewu kasy do
    Bank of Montreal

    dostalem info od kolesia ze konto jest takie

    Bank of Montreal
    1225 Douglas St.
    Victoria BC Canada

    Transit #00120-1062-961
    ABA or Routing number 026007760
    Swift Code BOFMCAM2

    Jak to wpisac na przelew w mbanku?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-07-10 20:27:45
    Temat: Re: Jak przelac kase z mbanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Pawel Prusinski <p...@p...homeip.net> wrote:

    > Oto problem
    /cut/

    > Jak to wpisac na przelew w mbanku?

    nie da się niestety

  • 3. Data: 2002-07-10 21:53:05
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Prusinski" napisał w wiadomości ...

    > mam konto w mbanku i jest kwestia przelewu kasy do
    > Bank of Montreal

    Do tego potrzebny jest Bank a nie mBank!!

  • 4. Data: 2002-07-11 07:02:10
    Temat: Odp: Jak przelac kase z mbanku
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pawel Prusinski <p...@p...homeip.net>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:agi3ui$2at$...@n...tpi.pl...

    [...]
    > mam konto w mbanku i jest kwestia przelewu kasy do
    > Bank of Montreal

    W mBanku są tylko przelewy krajowe...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2002-07-11 08:28:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Do tego potrzebny jest Bank a nie mBank!!

    Do tego jest potrzebny inny m**bank - multibank :-))