  • 1. Data: 2003-11-25 17:37:03
    Temat: Jak powinno wyglądać
    Od: "carols" <c...@g...pl>

    ...wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny w pko bp?
    Czy ktoś może pomóc bo oni nie mają żadnych formularzy :-/

  • 2. Data: 2003-11-25 18:06:41
    Temat: Re: Jak powinno wyglądać
    Od: "carols" <c...@g...pl>

    > ...wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny w pko bp?
    > Czy ktoś może pomóc bo oni nie mają żadnych formularzy :-/

    kazdy pdf z innego banku tez mi bardzo pomoze...

  • 3. Data: 2003-11-26 01:12:33
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    carols napisal/a:
    > ...wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny w pko bp?
    > Czy ktoś może pomóc bo oni nie mają żadnych formularzy :-/

    moje wyglądało tak: powiedziałem pracodawcy, żeby przestał im wysyłać
    pieniądze.
    Kredyt skończył się sam.

    Ale jeżeli potrzebujesz kwitu to chyba wystarczy napisać coś jak:

    carols
    ul.
    kod miasto
    rk-k 1020xxx

    Któryś tam oddział PKOBP w mieście N

    Proszę o rozwiązanie umowy z dnia X (jeżeli pamiętasz) o kredyt odnawialny w
    rachunku Superkonto [nr możesz powtórzyć z góry].
    Zobowiązuję się do uregulowania wszelkich zobowiązań wynikających z ww
    kredytu do dnia X-1.

    Podpis (długopisem)

    powinno zadziałać

    Pozdro,
    Zbiggy.

  • 4. Data: 2003-11-26 01:20:39
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    zbiggy napisal/a:

    Error - wybacz ale jestem trochę podchmielony ;-)) - oczywiście wyznaczasz
    dzień spłaty kredytu w stosunku do dnia, w którym chcesz rozwiązać umowę, a
    nie do dnia w którym ją zawarłeś, w związku z tym poprawne zdanie powinno
    brzmieć:

    > Proszę o rozwiązanie umowy z dnia <nowość!> D <nowość!>(jeżeli pamiętasz)
    o kredyt
    > odnawialny w rachunku Superkonto [nr możesz powtórzyć z góry] <nowość!> z
    dniem X </nowość!>.
    > Zobowiązuję się do uregulowania wszelkich zobowiązań wynikających z ww
    > kredytu do dnia X-1.

    Zbiggy

  • 5. Data: 2003-11-26 08:45:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 25 Nov 2003 18:37:03 +0100, "carols" <c...@g...pl> wrote:

    >...wypowiedzenie umowy o kredyt odnawialny w pko bp?
    >Czy ktoś może pomóc bo oni nie mają żadnych formularzy :-/

    Zgodnie z punktem (tu numer) umowy numer (numer umowy) zawartej w dniu
    (data zawarcia) wypowiadam umowę (nazwa umowy) z dniem (dzień
    wypowiedzenia).

    A teraz proszę o 100zł na konto 73 1140 2004 0000 3602 0690 4217
    tytułem usług konsultacyjnych.

    --