  • 1. Data: 2002-11-13 08:02:16
    Temat: Jak płacić na eBay (USA) ?
    Od: s...@p...onet.pl

    Czy ktoś zna jakiś tani i szybki sposób płacenia za towary kupione na eBay'u w
    USA ? Chodzi o niewielkie kwoty 5-15 $, dla których koszty transakcyjne
    nierzadko mogą przekroczyć wartość zakupu. Myślałem o PayPal'u - niestety nie
    obejmuje swoim zasięgiem Polski.
    Może ktoś przerabiał już ten temat i jest w stanie polecić jakieś sensowne
    rozwiązanie (np. konkretny bank i usługę)?

    Pozdrawiam. S.

  • 2. Data: 2002-11-13 08:51:14
    Temat: Re: Jak płacić na eBay (USA) ?
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

> [...]
    > Może ktoś przerabiał już ten temat i jest w stanie polecić jakieś sensowne
    > rozwiązanie (np. konkretny bank i usługę)?

    Ja płaciłem czymś podobnym. Sprzedający wypełnił coś i przyszedł do mnie
    e-mail z linkiem, tam wypełniłem formularz z danymi mojej karty i poszło;
    http://www.billpoint.com

  • 3. Data: 2002-11-13 09:04:21
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

> [...]
    > USA ? Chodzi o niewielkie kwoty 5-15 $, dla których koszty transakcyjne
    > nierzadko mogą przekroczyć wartość zakupu. Myślałem o PayPal'u - niestety

    radze ograniczyc sie np do aukcji oznaczonych 'billpoint'

  • 4. Data: 2002-11-13 09:15:36
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    billpoint jak najbardziej tak, ale
    - sprzedajacy musi placic za jego uzycie
    - popularnosc billpointa w porownaniu z paypalem jest znikoma
    - i tak nie ma to wiekszego znaczenia bo billpoint dziala tylko do konca
    roku - jedyne co pozostaje to liczyc ze funkcjonalnosc jaka zapewnial
    przejmie ebay (ktory jakis czas temu wykupil PayPal)

    tyle w tym temacie
    Monfeo

  • 5. Data: 2002-11-13 11:08:03
    Od: "Paweł Barut" <p...@N...gazeta.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > nierzadko mogą przekroczyć wartość zakupu. Myślałem o PayPal'u - niestety nie

    Zarejestruj się tak jakbyś mieszkał np. w niemczech. W polu miasto wpisz oprócz
    miasta, nazwe kraju (POLAND). Ja sie tak zarejestrowałem i działa. Weryfikacja
    adresu przeszła bez problemów. Płaciłem kartą BZ WBK - kasa pobrana - towar do mnie
    dotarł.
    Jedyne co , to nie możesz przyjmować, płatności, bo nie będziesz w stanie wybrać
    kasy. Chyba że wydasz ją na jakiejś innej aukcji ;)

    Pozdrowienia

    Paweł B.

  • 6. Data: 2002-11-17 22:26:49
    Od: "Sławek" <g...@N...gazeta.pl>

    Dokładnie tak jak Ty założyłem sobie konto w PayPal'u. Wszystko działało
    pięknie. W czerwcu tego roku przyszła prośba z PayPal'a o przesłanie kopii
    paszportu, wyciągu z konta i ostatniego opłaconego rachunku za telefon. Nie
    muszę pisać co było dalej. Konto zostało zablokowane i czekam na zwrot kasy.
    Pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2002-11-17 22:31:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    Nie
    > muszę pisać co było dalej. Konto zostało zablokowane i czekam na zwrot

    A nie dało sie wypłacić wszystkiego przed wysłaniem dokumentów ?

    Pix