  • 1. Data: 2002-11-13 08:03:45
    Temat: Zablokowane środki w Lukasie.
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Ze zdumieniem zauważyłam, że Lukas zablokował mi 500 zł
    (e-konto pro, bez debetu!). Po wykonaniu prostych operacji
    matematycznych obliczyłam, że powinno na tym koncie być kilkaset zł.
    Szkopuł w tym, że ja tych pieniędzy potrzebuję.
    Czy bank ma prawo bezpodstawnie blokować mi środki na rachunku?

    R.

  • 2. Data: 2002-11-13 14:35:18
    Temat: Re: Zablokowane środki w Lukasie.
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Zadzwon i dowiedz sie czemu zablokowali, tak sobie to raczej bezsensu banki
    sa zbyt powazna instytucja.
    Moze jakis blad , a moze cos przeskrobales swiadomie badz nie.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-11-13 14:47:58
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Zadzwon i dowiedz sie czemu zablokowali, tak sobie to raczej bezsensu
    banki
    > sa zbyt powazna instytucja.
    > Moze jakis blad , a moze cos przeskrobales swiadomie badz nie.

    Co mogłam przeskrobać? Nie mam lini kredytowej!

    R.

  • 4. Data: 2002-11-13 18:09:48
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Niby nie ale jednak tak, czesc bankomatow nie jest online non stop.
    Przez wady systemu zarzadzania danymi, tzn. przez duze opoznienia w
    ksiegowaniu tranzakcji kazdy dysponuje jakas min. zdolnoscia kredytowa.
    Szczegolnie to sie udziela w PKO (SA i BP). Sprawdz hisotrie karty
    platniczej, ostatnie przelewy i zobacz czy sie wszystko zgadza. Moze
    niechcacy zrobiles jakis debet ...

    Pzd Travis

    PS. Zadzwon na infolinie tam Ci powiedza, przynajmniej maja taki obwiazek
    bo zgadywac niema sensu za duzo mozliwosci.

  • 5. Data: 2002-11-14 08:45:03
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    >Sprawdz hisotrie karty
    > platniczej, ostatnie przelewy i zobacz czy sie wszystko zgadza. Moze
    > niechcacy zrobiles jakis debet ...

    Właśnie na podstawie historii ustaliłam, że niesłusznie mi zablokowano 500
    zł.
    Nie zrobiłam żadnego debetu! Zawsze mam na tym koncie więcej kasy niz
    wypłacam.

    R.