eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie] › Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie]
    From: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków
    [długie]
    Date: Wed, 27 Jun 2007 16:14:38 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:f5tquq$p8e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie mają w PL kont dla osób indywidualnych. Ogólnie peany troszkę nie na
    > miejscu, bo karta HSBC/Beneficial to obecnie jedna z badziewniejszych (no
    > chyba że piszesz o innej karcie, a nie o tej Beneficial/Ikea), a w "polskim
    > HSBC" nie da się praktycznie nic załatwić związanego z innymi oddziałami HSBC
    > na świecie (nawet potwierdzenie dokumentów "za zgodność" jest dla nich
    > problemem nie do przejścia).
    >
    > A czemu nie została podjęta próba w jakimś bardziej luzackim banku (Mille,
    > Rajfi) tylko sama głęboka konserwa (Citi, BZWBK i ING, przy czym w ING duzo
> [...]
    Wiesz co temu że w Citi i ING mam konta, więc myślałam że będzie prościej. O
    Millennium i Raiffeissen nie pomyślałam, fakt, spróbowałam tam, gdzie już mam
    albo miałam kiedyś jakieś produkty licząc na to, że skoro miałam i spłaciłam
    oraz że dane są juz w systemie będzie prościej. A nie było.
    Rzeczywiście ze stron HSBC wynika że mają tylko kredyty ratalne i pożyczki
    gotówkowe. Konto w Citibanku zakładałam 5 lat temu, czyli wtedy kiedy w
    Millennium raczkowało. Wcześniej miałam właśnie w Millennium i bardzo źle to
    wspominam - ale jak mówię było to 5 lat temu, nie było wtedy u nich bankowości
    online więc ze stanem obecnym nie da się tego porównywać. Citi wtedy było jak
    dla mnie objawieniem bo raz że wszystko można online a z drugiej jest siedziba
    gdzie można pójść i załatwić jeśli potrzeba (z tego powodu mbank odpadł w
    przedbiegach).
    O realnym korzystaniu z karty wypowiem się jak już z niej będę korzystać - na
    razie jestem pod wrażeniem braku formalności.
    To ma być karta kredytowa Mastercard.
    A możesz coś więcej napisać o tej badziewności? Bo to może istotne być,
    zwłaszcza za granicą.