  • 1. Data: 2003-02-09 22:44:02
    Temat: Jak obliczyc wartosc ksiazeczki mieszkaniowej?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Pytanie jak w temacie: jak obliczyć wartość książeczki mieszkaniowej, jeśli
    środki miałyby pójść na zakup nowego mieszkania? Czy jest na to jakiś
    algorytm ;-)?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-09 23:25:55
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie: jak obliczyć wartość książeczki mieszkaniowej,
    jeśli
    > środki miałyby pójść na zakup nowego mieszkania? Czy jest na to jakiś
    > algorytm ;-)?
    Algorytm wyglada tak:
    Pierwsze naliczenie: walisz do najbliższego PKO i czekasz 30-60 dni
    Następne naliczenie: walisz do najbliższego PKO, czekasz 30-60 dni i przy
    odbiorze uiszczasz 17 PLN

    A co do recznego liczenia ... powodzenia ... nie mam nawet pojecia od czego
    [oproocz kwot i tzw. systematycznego oszczedzania, zaczac]

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 3. Data: 2003-02-09 23:30:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> writes:

    > Pytanie jak w temacie: jak obliczyć wartość książeczki mieszkaniowej, jeśli
    > środki miałyby pójść na zakup nowego mieszkania? Czy jest na to jakiś
    > algorytm ;-)?

    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_gwar

  • 4. Data: 2003-02-10 14:39:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87y94pdobm.fsf@pitagoras.odkryta.local...

    > http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_gwar

    Dziekuję :-). Napisałem już program,ik do wyliczania premii, ale brakuje mi
    stopy procentowej w poszczególnych latach dokonywania wpłat (w PKO BP). Czy
    ktoś dysponuje takowymi?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-02-10 14:59:17
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> writes:

> [...]
    > stopy procentowej w poszczególnych latach dokonywania wpłat (w PKO BP). Czy

    Jakbyś gdzieś znalazł to chętnie zamieszczę ;-)