eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak najlepiej rozwiązać sprawę pieniędzy podczas wakacyjnego wyjazdu do Wielkiej Brytani › Re: Jak najlepiej rozwiązać sprawę pieniędzy podczas wakacyjnego wyjazdu do Wielkiej Brytani
  • Data: 2005-06-22 17:30:48
    Temat: Re: Jak najlepiej rozwiązać sprawę pieniędzy podczas wakacyjnego wyjazdu do Wielkiej Brytani
    Od: "kryss" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybieram sie na wakacje do pracy do Anglii. Mam następujące pytania:
    > 1. Jak zapewnić sobie dostęp do dodatkowych pieniędzy, w przypadku gdy
    > skończą się pieniądze zabrane z sobą, a nie znajdę jeszcze pracy? Czy mogę w
    > jakimś banku w Polsce założyć konto do którego będę miał w miarę tani dostęp
    > z Anglii.
    > 2. Jak przekazać zarobione pieniądze do Polski (aby nie wieść ich przy
    > sobie)
    > Z góry dzięki za konkretne rady. Zuuzaa
    >
    > pracowalem w zeszle wakacje w londynie i z wlasnych doswiadczen wiem ze
    1 mam konto w mbanku i bez problemu wyciagalem kase z bankomatu w londku( po
    przeliczeniu wedlug kursu Visa - nie jest tragiczny)
    Konto w angli jest bardzo trudno zalorzyc ,ktos musi na ciebie wystawic
    rachunki i pare innych wymogow ale jak masz parcie to pruboj
    2 w tym roku planoje wynajac skrytke w banku i tam skladowac swoje miliony ;)
    trzymania kasy pod poducha nikomu nie polecam - za duzy stres
    Mozna tez zrobic przekaz pieniezny ale to jest chyba drogie
    Z tym zwiazane jest moje pytanie
    1 czy ktos ma jakies doswiadczenia z przekazami z Angli ?
    2 czy ktos moze mi polecic fajny bank gdzie moge miec skrytke

    Kryss