eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? › Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
  • Data: 2002-10-07 08:43:36
    Temat: Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
    Od: k...@z...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A tak z ciekawosci czy wpis do BIK-u pojawia sie w momencie uruchomienia
    > kredytu czy jak ktos nie splaca?

    BIK wpisuje Ci do danych - nawet jak bank się tylko pyta o coś.
    Np. chcesz kredyt 20.000 pln - i bank pyta się BIK o Twoją historię,
    to zostanie to odnotowane - (przynajmniej Ty masz do twego wgląd - nie wiem
    dokłądnie jak wygląda sprawa z bankami), obojętne
    czy kredyt dostałeś czy zrezygnowałeś, zapytania się znajdują.

    Karol Żwiruk