  • 1. Data: 2003-07-04 10:17:03
    Temat: Jak działa VE VWbanku?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Witam,
    Płaciłem ostatnio VE VWbanku i widzę, ze jeszcze żadnych blokad nie ma. W
    związku z tym mam pytanko, do jakiego salda moga być robione transakcje
    danego dnia - do salda rachunku, czy do limitu dziennego karty (5000zł)??

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2003-07-05 11:43:04
    Temat: Re: Jak działa VE VWbanku?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:be3k2n$oo4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > związku z tym mam pytanko, do jakiego salda moga być robione transakcje
    > danego dnia - do salda rachunku, czy do limitu dziennego karty (5000zł)??

    Mniemam, że nikt Ci nie odpowiedział - bo było to dziesiątki razy poruszane
    na grupie w ostatnim czasie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara