  • 1. Data: 2002-08-30 13:57:11
    Temat: Re: Jak anjtaniej do mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zalozylem sobie konto w mBanku
    > Co miseisac bede wplacal ok 2000 PLN
    > Gdzie moge to zrobic najtaniej...
    > na Poczcie Polskiej skasuja ze mnie 10 PLN
    > w PKO SA - 15 PLN
    > w PKO BP - 20 PLN ...
    > czy mozna gdzies taniej?

    Tak - zalozyc 2gie konto ;)
    Prowadzenie w Lukasie - free.
    A i w BP i SA wyjdzie taniej

  • 3. Data: 2002-08-30 14:36:18
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >Tak - zalozyc 2gie konto ;)
    >Prowadzenie w Lukasie - free.

    Eewntualnie LGnet. Zależy gdzie Ci bardziej po drodze.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-08-30 14:56:25
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcinka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co miseisac bede wplacal ok 2000 PLN
    > Gdzie moge to zrobic najtaniej...
    > na Poczcie Polskiej skasuja ze mnie 10 PLN

    Np. w Pekao SA, tylo trzeba załozyć rach. bieżący z tzw. kartą IKM i potem
    przelewy po 3 zł.
    A i wypłacić większą gotówkę potem można :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-08-30 15:38:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 15:57:52 +0200), "Marcinka"
    <m...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Co miseisac bede wplacal ok 2000 PLN
    >Gdzie moge to zrobic najtaniej...
    >na Poczcie Polskiej skasuja ze mnie 10 PLN

    Załóż eKonto w Lukasie lub NetKonto w LG (zależy jaką placówkę masz
    najbliżej) i wpłacaj za darmo. Albo załóż konto w jakimś innym
    marmurku. Jeśli jesteś studentem, to np. Eurokonto Akademickie w
    PekaoSA

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-08-30 15:40:13
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewy po 3 zł.
    > A i wypłacić większą gotówkę potem można :-))

    Czy to znaczy ze za prowadzenie tego rachunku i wyplaty gotowki nie
    pobieraja opłat.
    Pytam bo niedlugo bede musial podac rachunek na przelanie gotowki z
    obligacji 2 letnich, i chcialbym nastepnie wyplacic to w kilku czeciach, a
    latanie do bankomatu z karta z mbanku mi sie nie usmiecha.

    Marcin P.

  • 7. Data: 2002-08-30 17:08:57
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    > Co miseisac bede wplacal ok 2000 PLN
    > Gdzie moge to zrobic najtaniej...
    > na Poczcie Polskiej skasuja ze mnie 10 PLN

    Załóż sobie w PKO BP normalny ROR za 3 zł/m-c
    zlecenia stałe (na Twoje 2000) są bezpłatne. Wpłaty na własny ROR bezpłatne,
    Bankomatów dużo -bezpłatnie.
    A i tani kredycik dostaniesz w ROR.

  • 8. Data: 2002-08-31 12:01:48
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Marcin_P napisał(a):

    > Czy to znaczy ze za prowadzenie tego rachunku i wyplaty gotowki nie
    > pobieraja opłat.
    tak
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2002-09-01 13:21:58
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin_P" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obligacji 2 letnich, i chcialbym nastepnie wyplacic to w kilku czeciach, a
    > latanie do bankomatu z karta z mbanku mi sie nie usmiecha.

    Rchunek bieżący jest bezpłatny. Poczytaj na stronach Pekao.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik