  • Data: 2005-03-02 09:56:16
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Mar 2005 08:22:04 +0100, "gg" <n...@m...com>
    wrote:

    >Jeseś mocny w buzi ale to niczego nie dowodzi.
    >Nieraz sprawy losowe spowodują że spłata nie dojdzie w terminie do banku.
    >I znajomość regulaminu na pamięć nic Ci tu nie da choćbyś go recytował
    >dyrektorowi banku stojąc na głowie.
    Chyba 90% spłat KK robiłem w ostatnim dniu, pozostałe 10% dwa dni
    wcześniej lub pare dni wcześniej, żeby sobie limit dopełnić (bo mam
    małe :)). Ani razu od ponad 2 lat używania KK nie zdarzyło mi się, że
    kasa nie doszła. A jakby nie doszła, to bym reklamacje pisał i bym
    wygrał.

    >Jak chcą taniej to na pewno znajdą to bez KK. Zauważ że rabaty przy
    >płaceniu KK są w tych droższych sklepach.
    To też, ale jak np kupujesz pierścionek zaręczynowy, czy piękną
    borszkę na dzień kobiet, to i tak idziesz do droższego sklepu (np. w
    Lublinie jest jeden sensowny salon jubilerski i chyba najdroższy) i
    dzięki KK masz np 10% zniżki ... co daje czasem 500 PLN.
    Oczywiście w małym sklepiku można osiągnąc większy rabat płacąc
    gotówką. Jednak przy większych kwotach, gdy nie ma różnicy między
    rabatem kartą a gotówką (a często dzięki promocjom kart jest niższa na
    kartę) i tak wolę płacić kartą niż gotówką. Nie rajcują mnie wypchane
    100 złotówkami kieszenie czy portfele.

    >Co jest szybszego w płaceniu KK zamiast plaskatym electronem? Wiem wiem
    >autoryzacja. Trudno, godzę się na te 15s więcej czekania przy płaceniu
    >electronem.
    Chyba Maćkowi chodziło o te 50 dni wcześniej. Kiedy wiesz, że za
    miesiąc spłacisz sobie wypłatą limit KK, to możesz sobie pozwolić na
    wcześniejszy zakup.

    >Powiedz to Tomaszowi (autorowi tego wątku) który wtopił już ca 100zł. :P
    Czemu Maciej ma odpowiadać za niewiedzę autora wątku ? Mógł sobie
    doczytać jak działą KK. Ja się 2 lata temu spytałem na grupie i miałem
    dokładne wyjaśnienie na co uważać i jak działa KK.

    >Szkoda, że tylko to zrozumiałeś. Spróbuj przeczytać mój post kilka razy
    >może w końcu załapiesz o co tu chodzi. A jak nie wiesz o co, to podpowiem,
    >że zwykle o kase.

    Co do korzystania kredytu na KK, jeśli się wie jak on funkcjonuje, to
    można z niego skorzystać. Niektóre banki dają ostatnio promocyjne
    oprocentowanie. Np Raiffi dawał 9%. Każdy kalkulator kredytów wyliczy
    Ci, że rzeczywista stopa procentowa będzie i tak korzystniejsza niż w
    wielu przypadkach dla limitu kredytowego na ROR, kredytu ratalnego,
    itp ... Nie każdy zarabia kokosy, ale są ludzie którzy z głową
    potrafią skorzystać z 50 dniowej darmowej pożyczki od banku, albo z
    głową wykorzystać kredyt. A i Ci co kokosy zarabiają korzystają z KK,
    bo pare % z eMaxa czy innego OKO'a od dużej kwoty starczy im na
    butelke średniego wina ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --