  • Data: 2005-03-02 09:56:15
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Mar 2005 07:37:23 +0100, "gg" <n...@m...com>
    wrote:

    >Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Darmowe do czasu aż bank zerżnie Ci dupsko karą za przekroczony limit,
    >opóźnienie czy jakiś inny wyjątek z regulaminu.
    >Nie rozumiem, że ludzie nie potrafią wydawać pieniędzy które są ich tylko
    >kombinują pożyczając w banku z KK.
    >Oszczędności przy obecnym oprocentowaniu na lokatach nie zrekompensują
    >opłat za KK.
    >A jak nie masz kasy wogóle to NIE KUPUJ!

    Czemu oceniasz wszystkich swoimi kryteriami ?

    Mam stałą pracę, wiem jaką dostanę wypłatę za 30 dni (+-200 PLN). I
    mogę sobie pozwolić, żeby kupić sobie 50 dni wcześniej monitor, kartę
    graficzną czy inna potrzebną mi do pracy rzecz. Dzięki tym 50 dniom,
    często zarobie tyle, że mogę sobie 10 opłat rocznych za KK pokryć,
    nawet tych z CITI. Mi KK daje możliwość wcześniejszych zakupów. A
    nawet jak mam kasę na koncie, to i tak korzystam z KK, bo skoro miała
    zerową opłatę za wydanie i roczne korzystanie, to czemu nie ?

    A ktoś w wątku pisał, że za drugi rok używania karty się płaci. Można
    zrezygnować i się nie płaci, a po za tym przez prawo obowiązujące w RP
    bank zobowiązany jest oddać proporcjonalną część prowizji za
    użytkowanie karty, jeśli nie jest używana przez cały czas określony w
    umowie (umowa zerwana przez którąś ze stron). Gdzieś w archiwum grupy
    są odpowiednie paragrafy ...

    pzdr,
    Dentarg

    --