  • Data: 2005-03-03 06:34:34
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Mar 2005 20:11:11 +0100, "gg" <n...@m...com>
    wrote:

    >Wiem o co mu chodziło. Ja wyznaję filozofię że jeżeli w danej chwili mnie na
    >cośnie stać to sobie odpuszczam. Szczególnie jeżeli są to drobiazgi na które
    >jestem w stanie zarobićw ciągu miesiąca.
    Ok, ale skoro Ty żyjesz wedle takiej filozofii, to czy wszyscy muszą
    ją wyznawać ? To jakiś rodzaj sekty, której jesteś guru ?
    Ty wolisz płacić żywą gotówką, mnie nie robi różnicy czy płace z KK
    czy z elektrona. Kasa i tak jest moja, bo już na nią właśnie pracuje.

    >Czy Ty żyjesz od wypłaty do wypłaty? Nie masz odłożonej jakiejś kasy na
    >koncie? Jeżeli jestem w sklepie i hipotetycznie mam electrona z pełnym
    >kontem i KK to jaka różnica czym płacę?
    Jak płacisz za masło i bułki to rzeczywiście nie ma różnicy, ale jak
    sobie kupujesz coś droższego to różnica jest ...
    A czy żyje od wypłaty do wypłaty to moja sprawa, w każdym razie dzięki
    KK mogę sobie wiele rzeczy potrzebnych do pracy (lub czasem dla
    przyjemności) zakupić wcześniej.

    >Jeżeli mam konto puste tzn że nie stać mnie na zakupy - i nieważne że za
    >miesiąc znowu dostanę wypłatę.
    Taką masz koncepcję, a ja uważam że jeśli ktoś coś kupuje, to go na to
    stać. Wychodząć z Twojego założenia kredyty na mieszkanie, samochód,
    rozkręcenie firmy, czy komputer dla dziecka brany na raty są bez sensu
    ? Bo Cie na to nie stać ? Chyba, że masz takie podejście bo masz
    miesięczy dochód z sześcioma zerami, wtedy to chyba też bym chyba
    sobie KK głowy nie zawracał ...

    pzdr,
    Dentarg

    --