  • Data: 2005-02-28 19:12:06
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-02-28, Tomasz Bieńkowski <d...@w...pl> wrote:
    > Załozyłem sobie 4 m-ce temu KK Multibanku pod zastaw lokaty. Na dzień
    >
    > Tak więc już nie jestem klientem Multi "banku" ?!

    Zeby byla równowaga:
    Zeszly poniedziałek złożyłem wniosek o kredyt odnawialny.
    Poniedziałek po południu dzwoni pracownik CUF jakie dokumenty mam donieść.
    Wtorek zanosze dokumenty. Południu dzwoni człowiek , że brakuje pieczątki
    na zaświadczeniu o zatrudnieniu (mój błąd), sugerując wysłanie e-mail'em
    nowego wzoru.
    Środa: Odbieram e-mail'a, wypełniam ponownie, ale znow tym raziem księgowa
    źle coś zaznacza. Pracownik CUF mówi, żebym sobie 3 raz głowy nie zawracał
    potwierdzą telefonicznie.
    Dzisiaj telefon, że umowa czeka na podpisanie.
    Podpisana i od jutra aktywują kredyt.

    Wcześniej w BPH tak ugrzązłem w papierach, że mi się odechciało :)

    P.S Głowne dochody z DG + umowa o pracę niewielka ..
    P.S2 Da się zdobyć kredyt nawet jak DG < 1 rok, potrafią być elastyczni.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE