  • 1. Data: 2002-07-11 08:43:03
    Temat: ???JAKI BANK WYBRAC, POROWNANIE BANKOW???
    Od: RG <r...@w...pl>

    Witam

    Co wybrac:
    mbank, multibank, ing czy pekao sa?
    chetnie odniosl bym sie do linkow z porownaniem tych bankow, jak rowniez
    i innych,
    jestem otwarty na wszelkie uwagi,
    a tak na prawde chodzi mi o ror + avista z opcjami:
    karta(y) + NNW + ubezpieczenie karty + SMS Internet + teleserwis +
    lokaty terminowe na ror

    pozdrawiam
    RG Jr

  • 2. Data: 2002-07-11 11:17:13
    Temat: Re: ???JAKI BANK WYBRAC, POROWNANIE BANKOW???
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Uzytkownik "RG" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > a tak na prawde chodzi mi o ror + avista z opcjami:
    > karta(y) + NNW + ubezpieczenie karty + SMS Internet + teleserwis +

    Wybierz Lukas Bank.

    AO

  • 3. Data: 2002-07-11 13:49:56
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    E tam.

    Lukas Bank

    Wybierz System Bankowości Elektronicznej w Invest Bank
    https//www.investkonto.pl

  • 4. Data: 2002-07-11 14:02:42
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "PLIS" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > E tam.
    >
    > Lukas Bank
    >
    > Wybierz System Bankowości Elektronicznej w Invest Bank
    > https//www.investkonto.pl

    To lepiej już chyba Staropolski.

  • 5. Data: 2002-07-11 16:30:28
    Temat: Re: to chyba był żart
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > E tam.
    >
    > Lukas Bank
    >
    > Wybierz System Bankowości Elektronicznej w Invest Bank
    > https//www.investkonto.pl

    ??? SBE to najgorszy system jaki kiedykolwiek widziałem.
    InvestBank jest dobry tylko do dokonywania wpłat do innych banków ale przez
    placówkę, bo w SBE to pomyłka.
    Ewentulanie moze służyć do odbioru gotówki z innego banku, lub do Polecenia
    Zapłaty.

    Karty też chory pomysł, brak autoryzacji (blokady środków) online, przez co
    możesz zrobic łatwo debet, blokowanie karty Maestro i Visa do godziny 6
    nastepnego dnia jezeli wykonasz przelew na kwotę powyżej 1500zł i to
    wqszystko za jedyne 2zł/mc +20zł za wydanie karty.

    Oprocentowanie rachunków i lokat mizerne, więc więcej dostaniesz na RORze w
    Inteligo, mBanku itp.