  • 1. Data: 2002-07-11 07:19:50
    Temat: urządzenie do przeliczania pieniędzy
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    witam
    od razu przepraszam ze na ta grupę ale nie ma konkretnie takiej na która
    mógłbym skierować to zapytanie

    szukałem info w przeglądarkach ale jak tylko rzucisz cos takiego to .... w
    skrócie nic konkretnego nie wychodzi

    czy ktoś wie jak się nazywają się fachowo urządzenia do przeliczania
    pieniędzy używane w kasach, oraz gdzie takowe można nabyć
    może nazwy firm produkujących ?

    pozdr
    jarekg

  • 2. Data: 2002-07-11 07:37:59
    Temat: Re: urządzenie do przeliczania pieniędzy
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Wrzuć na przeglądarkę słowo "liczarka" wyskakuje sporo linków do firm
    produkujacych .

  • 3. Data: 2002-07-11 07:39:40
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    dzieki
    znalazlem

    pozdr.
    jarekg

  • 4. Data: 2002-07-11 07:42:27
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    troche za malo potrafia, jak by tak jeszcze sprawdzaly banknoty na wiele
    roznych sposobow to by bylo cos , ale poszukam jeszcze moze cos znajde
    konkretniejszego

    pozdr
    jarekg

  • 5. Data: 2002-07-11 13:41:10
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "jarekg" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > troche za malo potrafia, jak by tak jeszcze sprawdzaly banknoty na wiele
    > roznych sposobow to by bylo cos , ale poszukam jeszcze moze cos znajde
    > konkretniejszego

    Jeśli chodzi Ci o takie maszynki, które produkują banknoty,
    to szukaj w przeglądarce hasła "kantmaszynka".
    ;-))

  • 6. Data: 2002-07-11 13:48:21
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi Ci o takie maszynki, które produkują banknoty,
    > to szukaj w przeglądarce hasła "kantmaszynka".
    > ;-))

    tudzież "moneymaker" w googlach ;)))