  • 1. Data: 2005-07-26 16:42:55
    Temat: International Money Order [pytanie]
    Od: "Port21.pl - magazyn wodniaków" <r...@p...pl>

    Witam, moze ktos na tej grupie bedzie w stanie mi doradzic.
    Otoz dostalem z kanady honorarium przeslane dokumentem International Money
    Order. Przypomina toto czek, ale kanadyjczycy zapewniali mnie ze to nie jest
    czek, moge to zreazlizowac w kazdym banku bez prowizji. Tymczasem bylem w 2
    roznych bankach i chcieli ode mnie dosc wysoka prowizje za realizacje.

    Czy ktos orientuje sie w temacie, gdzie to zaniesc zeby zaplacic jak
    najmniejsza prowizje i nie czekac ruski miesiac na kase?
    z gory dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    chris

  • 2. Data: 2005-07-26 17:03:09
    Temat: Re: International Money Order [pytanie]
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    2
    > roznych bankach i chcieli ode mnie dosc wysoka prowizje za realizacje.

    Czek nie raczej, coś w rodzaju przekazu . No cóż może w Kanadzie jest
    inaczej , polskie banki pobierają prowizje.

    > Czy ktos orientuje sie w temacie, gdzie to zaniesc zeby zaplacic jak
    > najmniejsza prowizje i nie czekac ruski miesiac na kase?

    Z BPH . Pieniądze otrzymujesz od razu zł lub usd, na cad raczej nie licz
    . Bank pobiera prowizję 1,5% min 10 zł

    pozdrawiam
    aDAM

  • 3. Data: 2005-07-27 05:59:48
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Z BPH . Pieni?dze otrzymujesz od razu z? lub usd, na cad raczej nie
    > licz. Bank pobiera prowizj? 1,5% min 10 z?

    A w którym oddziale BPH dokonują bez problemu skupu Money Orderów (w
    przeciwieństwie do inkasa)?

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm