  • 1. Data: 2002-04-10 15:07:09
    Temat: Inteligo zmniejsza oprocentowanie
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Inteligo od 10.04 obnizylo oprocentowanie dla depozytow powyzej 50 000 zl. Nowe
    oprocentowanie to 9,5%.

  • 2. Data: 2002-04-10 18:44:08
    Temat: Re: Inteligo zmniejsza oprocentowanie
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Inteligo od 10.04 obnizylo oprocentowanie dla depozytow powyzej 50 000 zl.
    Nowe
    > oprocentowanie to 9,5%.

    Czuje sie oszukany. Kiedy wprowdzano to oprocentowanie, zapytalem infolinii
    na jak dlugo. Info powiedzialo, ze to tak zostanie. I co ? ;(((.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-04-10 19:14:41
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości
    > Czuje sie oszukany. Kiedy wprowdzano to oprocentowanie, zapytalem
    infolinii
    > na jak dlugo. Info powiedzialo, ze to tak zostanie. I co ? ;(((.
    >
    > MichalL

    Rozmowy z infolinia sa nagrywane. Zadzwon i zloz reklamacje.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-04-10 19:48:48
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości
    > infolinii

    > Rozmowy z infolinia sa nagrywane. Zadzwon i zloz reklamacje.
    >
    > Wojtek

    serio można w takiej sprawie ?

    bo mi w lutym mlinka sugerowała że oprocentowanie lokat będzie z pewnością
    lepsze niż rachunku Emax
    muszę zgłosić reklamację

  • 5. Data: 2002-04-10 20:12:57
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    MichalL <m...@n...isn.pl> napisał(a) w artykule
    <a9211d$h70$1@news.tpi.pl>...

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nowe
    Zauważcie, że jest napisane "obniżyło", a nie np. "uatrakcyjniło"...
    PS

  • 6. Data: 2002-04-10 20:54:08
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > serio można w takiej sprawie ?
    >
    > bo mi w lutym mlinka sugerowała że oprocentowanie lokat będzie z pewnością
    > lepsze niż rachunku Emax
    > muszę zgłosić reklamację

    W Inteligo nagrywaja. A czy w mBanku to nie wiem.

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-04-10 21:30:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    czyli cos krotko... MArketingowy chwyt bo nie wuierze, zeby znowu tyle sie
    osob rzucilo do zakladana lokat ;)

  • 8. Data: 2002-04-11 07:20:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > zl.
    > Zauważcie, że jest napisane "obniżyło", a nie np. "uatrakcyjniło"...
    > PS
    Tak ale nadal jest to najwyższe oferowane oprocentowanie
    Szkoda że obniżyło też lokaty

  • 9. Data: 2002-04-11 10:43:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak ale nadal jest to najwyższe oferowane oprocentowanie
    > Szkoda że obniżyło też lokaty

    Najwyzsze???

    No po pilicz mi 50 tusiecy wsadzam na miesiac do LG, mBanku i Inteligo -
    gdzie wyjme najwiecej pieniedzy, a gdzie najmniej??? :D
    LOL

  • 10. Data: 2002-04-11 22:15:36
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Thu, 11 Apr 2002 12:43:29 +0200, od "AMRA"
    <a...@a...com> napisano:

    >Najwyzsze???
    >
    >No po pilicz mi 50 tusiecy wsadzam na miesiac do LG, mBanku i Inteligo -
    >gdzie wyjme najwiecej pieniedzy, a gdzie najmniej??? :D
    >LOL

    zawsze możesz wsadzić milion i policzyć :)