  • 21. Data: 2002-04-26 11:17:47
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: PeteVine <d...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Apr 2002 10:59:53 +0200, Jarosław Popiel wrote:

    > OK - ale wszyscy przywykli ze wszytko jest za darmo, a przeciez banki to
    > nie instytucje charykatywne - to sie bedzie zmieniao we wszystkich
    > bankach internetowych.

    Dlaczego nikt z Was nie wspomina o tym, że przerzucenie wykonywania większości
    czynności bankowych na klienta to duża oszczędność dla banku? Dlatego nie
    ma w tym nic dziwnego, że większość usług jest za darmo a oczekiwanie, że
    tak pozostanie przez nie tak znowu krótką chwilkę jest całkowicie
    uprawnione. (oczywiście mam tu na myśli banki, które nie kierują się
    wyłącznie kwestiami marketingowymi)
    --
    PeteVine

    Linux registered user #250250
    http://counter.li.org

  • 22. Data: 2002-04-26 11:27:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > tak pozostanie przez nie tak znowu krótką chwilkę jest całkowicie
    > uprawnione. (oczywiście mam tu na myśli banki, które nie kierują się

    Ale zapominacie jeszcze o jednym. W Inteligo placi sie za kazdy przelew i za
    kazda wyplate z bankomatu Euronetu.
    Powoduje to, ze dla mnie to konto jest za drogie i o zgrozo 100 raz lepsze
    jest np. to w Fortisie (pomijam fakt, ze posiadam gdzie indziej konta -
    Multi,mBank).
    robie dosc sporo przelewow + czesto wyplacam gotowke i tak dalej.
    Nie rozumiem dlaczego mam placic jak dla mnie za mniejsza funkcjonalnosc
    konta?
    Wole siedziec juz w Fortisie :) A moze w ogole pojde do Multibanku...

    Prowadzenie 2 zl - reszta darmo, karta 35 zl/rok - z malym debetem pelni
    role chargowej... Moge chodzic tylko z nia w portfelu - bo wyplata z
    Euronetu za friko..

  • 23. Data: 2002-04-26 12:01:28
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OK - ale wszyscy przywykli ze wszytko jest za darmo, a przeciez banki to
    nie
    > instytucje charykatywne - to sie bedzie zmieniao we wszystkich bankach
    > internetowych.

    Masz racje. Dajac 17% na kredyt i 7% za depozyt to bardzo mocno nie
    charytatywna instytucja. ok. 10% zysku od np. 1mld zl to calkiem mila sumka.

    pzdr

  • 24. Data: 2002-04-26 12:16:03
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > 35zl/rok i masz klasycznego vc z multi. I sie nie musisz zastanawiac
    > czy w tym sklepiej pojdzie.

    35 + 12 * x
    x = koszt prowadzenia konta

    robert

  • 25. Data: 2002-04-26 12:34:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 02:01:28PM +0200, Szymon wrote:

    > Masz racje. Dajac 17% na kredyt i 7% za depozyt to bardzo mocno nie
    > charytatywna instytucja. ok. 10% zysku od np. 1mld zl to calkiem mila sumka.

    Tylko ze to 17 to m.in. dlatego ze niektorzy nie splacaja.

    A poza tym - dlaczego nie wolno im zarabiac? Jak ktos chce korzystac z
    ich uslug?

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-04-26 13:02:51
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Masz racje. Dajac 17% na kredyt i 7% za depozyt to bardzo mocno nie
    > charytatywna instytucja. ok. 10% zysku od np. 1mld zl to calkiem mila
    sumka.

    A ile byś chciał ?
    zapewne 100% za kredyt i 99% za odsetki ???
    To załóż Taki bank. Będę Twoim klientem:-)
    Bank jest po to aby zarabiać. Po co obniżać koszt kredytu, skoro obligacje,
    BS są korzystniejsze ? Po co podnosić odsetki od lokat ?

    Ja rozumiem, że ty ciężko pracujesz aby zarobić dziesięć tysięcy złotych*)
    Ale to jest twój problem.
    Zarób tyle na miesiąc, tydzień, dzień, godzinę....

    *) brutto na rok

  • 27. Data: 2002-04-26 13:05:13
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A poza tym - dlaczego nie wolno im zarabiac? Jak ktos chce korzystac z
    > ich uslug?

    dokladnie, przymusow do kozystania z danego banku nie ma ;-)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2002-04-26 14:31:56
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > A poza tym - dlaczego nie wolno im zarabiac? Jak ktos chce korzystac z
    > ich uslug?

    Alez wolno zarabiac. Wlasnie pokazuje, ze zarabiaja i to dobrze, wiec
    podejrzenia o instytucje charytatywna sa mylne :-)

    pzdr

  • 29. Data: 2002-04-26 14:33:32
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dokladnie, przymusow do kozystania z danego banku nie ma ;-)

    Ja w ogole uwazam, ze mogliby zostawic kredyt na poziomie 40%, a depozyty po
    1%. Wszak juz ktos tu pisal, ze kredyty sa dla najbogatszych, a zwykle jest
    tak, ze oni placa wiecej (patrz progi podatkowe).

    pzdr

  • 30. Data: 2002-04-26 14:39:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 26 Apr 2002 14:01:28 +0200, w
    <aabflh$4v4$1@absinth.dialog.net.pl>, "Szymon" <w...@p...com>
    napisał(-a):

    > Masz racje. Dajac 17% na kredyt i 7% za depozyt to bardzo mocno nie
    > charytatywna instytucja. ok. 10% zysku od np. 1mld zl to calkiem mila sumka.

    Bzdury. Odejmij jeszcze 13% niespłacanych kredytów i 6,5% straconych.