  • Data: 2002-02-15 17:47:42
    Temat: Re: Inteligo - % w dol
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:a4jbq5$2h7$1@news.onet.pl...
> [...]
    Nie
    > sie
    >
    > To prawda. Ja mam 18 lat i na razie zdazylem sie wyniesc z PKO, Pekao i
    BGZ

    Hm. Nie ma to jak "Forteca" :-) ja w najmniejszym stopniu dotknely ciecia...

    Wnioski na dzis plynace z tego co obserwuje: Inteligo zostawiam sobie na
    cele biezace, ewentualne nadwyzki jesli sie pojawia lokowane beda w
    mBanku... Kto powiedzial ze klient ma korzystac z uslug jednej instytucji ?