  • Data: 2002-02-15 08:23:30
    Temat: Re: Inteligo - % w dol
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:a4ig3o$2fc$1@news.tpi.pl...
    > 7.50% dla salda poniżej 4000zł :((((
    >
    > A ktoś tu mówił, że co prawda wprowadzają "nieistotne" opłaty, ale za to %
    > będzie wysoki. I że duża kasa to w Inteligo będzie leżała,a tymczasem
    > Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.
    >
    > Co się porobiło!?
    > Czy ktoś rozumie politykę Inteligo?
    Wow... Przyszaleli. :) W ten sposob staja sie juz calkowicie nieatrakcyjni
    :)

    BTW. Zamknalem wlasnie konto w Inteligo. Od 2 dni probowali sie ze mna
    skontaktowac. Dzownili 3 albo 4 razy, ale akurat nie bylo mnie w domu.
    Wczoraj im sie udalo. Okazalo sie, ze chodzi im o moje 4 gr ktore pozostaly
    na ktoryms tam rachunku, i musze nimi zadysponowac :) Podarowalem im wiec te
    pieniadze - pewnie sie ucieszyli :) Ciekawe ile ich kosztowaly rozmowy ...
    :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]