  • Data: 2003-02-11 01:11:14
    Temat: Re: Inteligo - tylko dla karty?
    Od: pitr <n...@n...pbk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Feb 2003 01:01:51 +0100, Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > Oczywiscie ze nie wszystko, ale ma duzo wiecej szans zeby sie tego
    > dowiedziec.

    no o tyle, ze ma blizej do ulotek reklamowych ;)
    (chyba ze jest to pracownik zwiazany z obsluga klienta)

    > Hmm. To dlaczego korzystacie ze sluzbowego serwera, skoro piszecie
    > prywatnie?

    powiedzmy ze pracodwaca ma w miare liberalny stosunek do wykorzystania
    interentu
    oczywistym wymogiem jest to ze nie reprezentujemy tu banku

    pozatym rownie dobrze moglbys sie zapytac znaczna czesc bywalcow grup
    dlaczego korzystaja np z serwerow uczelni skoro nie reprezentuja pogladow
    uczelni

    > Gratuluje. To oznacza, ze pracujesz w centrali na wysokim stanowisku.

    :)))
    wysokie stanowisko i 1 w nocy (czy cos kolo tego) w pracy?
    to chyba sprzeczne

    > Zalezy od oceny Twojego pracodawcy.

    nie jestem pracownikiem pionu "biznesowego" wiec pracodawca nie wymaga
    odemnie znajomosci tych tematow
    wystepuje tu jako osoba prywatna, nie zaniedbuje swoich obowiazkow
    coz wiecej mozna dodac ;)

    > Ja równiez pracuje w banku, ale do czytania i pisania na grupe korzystam
    > z lacza prywatnego, a w sprawie swojej firmy nie zabralem glosu ani
    > razu. Wychodze bowiem z zalozenia, ze w imieniu firmy to moze sie
    > wypowiedziec rzecznik prasowy, ale w imieniu Skowronskiego moze sie
    > wypowiedziec jedynie Skowronski.
    > Póki co, Wasze zachowanie wyglada niepowaznie. IMO.

    zaowaz ze ani ja ani Lara nie wypowiedzielismy sie w imieniu firmy,
    natomiast jeden z uczestnikow zaczal wywlekac naglowki postow lary tak
    jakby to mial byc argument w dyskusji.
    i teraz pytanie czy fakt nadawania z serwera jakiejs okreslonej firmy ma
    dyskredytowac nadawce komunikatu?
    (jelsi tak - to czy uzytkownicy serwera tpsa nie maja prawa mowic o uslugach
    tpsa?)

    nie jestem w stanie dyskutowac o kartach platniczych bo ani sie na tym
    nie znam ani mnie to nie interesuje, uwazam jednak ze atak na Lare
    poprzez podkreslenie jej naglowkow to poprostu proba obalenia jej
    argumentow przez osmieszenie(?) jej osoby, to jeden z podstawowych bledow
    logiki - argumentum ad hominem

    piotr