  • 1. Data: 2002-06-04 06:52:30
    Temat: Inteligo - the end
    Od: "robek" <r...@p...wpk.p.lodz.pl>

    Witam!

    1. Szukam na stronie Inteligo linku na którym byłby formularz zamknięcia
    konta (wypowiedzenia) ale nie moge znaleźć.

    2. Co należy rozumieć pod pojęciem "średnie miesięczne saldo", czyli jeśli
    mam przykładowo 1000zł cały czas to płacę prowizję czy nie?

    3. Siostra miała 1zł na koncie i dołozyli jej teraz -7zł za prowadzenie
    rachunku, co ma teraz zrobić , czy doliczane będą jakieś odsetki karne,
    jeśli tak to po miesiącu debetu ile zapłaci kary.

    Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-06-04 08:38:20
    Temat: Re: Inteligo - the end
    Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>

    robek wrote:
    > 1. Szukam na stronie Inteligo linku na którym byłby formularz zamknięcia
    > konta (wypowiedzenia) ale nie moge znaleźć.
    bo i nie ma. Trzeba zadzwonić do nich do operatora, poprosić, to przyślą.

    > 2. Co należy rozumieć pod pojęciem "średnie miesięczne saldo", czyli jeśli
    > mam przykładowo 1000zł cały czas to płacę prowizję czy nie?
    chyba nie. Ja miałem 100 zł tylko przez kilka dni, to mi potrącili.

    pozdrawiam,
    --
    misiek

    *** Michal R. Hoffmann | <mailto:misiek@knm.org.pl> ***
    *** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
    BTW: do którego złącza w pececie podłącza się szklaną kulę? (c)JoteR

  • 3. Data: 2002-06-04 09:03:36
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Michal R. Hoffmann wrote:

    > bo i nie ma. Trzeba zadzwonić do nich do operatora, poprosić, to przyślą.

    Wystarczy napisac maila, nie trzeba dzwonic

    reik

  • 4. Data: 2002-06-04 09:28:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "robek" <r...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > 3. Siostra miała 1zł na koncie i dołozyli jej teraz -7zł za prowadzenie
    > rachunku, co ma teraz zrobić , czy doliczane będą jakieś odsetki karne,
    > jeśli tak to po miesiącu debetu ile zapłaci kary.

    Niezłe! :(
    Link do tego postu trzeba będzie podawać wszystkim, którzy rozważają
    założenie konta w Inteligo.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2002-06-04 13:19:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Niezłe! :(
    > Link do tego postu trzeba będzie podawać wszystkim, którzy rozważają
    > założenie konta w Inteligo.

    Wystarczy zadzwonic i wysla ci formularz do domu.

  • 6. Data: 2002-06-04 15:25:51
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robek" <r...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Szukam na stronie Inteligo linku na którym byłby formularz zamknięcia
    > konta (wypowiedzenia) ale nie moge znaleźć.

    Po co Ci formularz? Wyślij zwykłe pisemko.

    Jak koniecznie chcesz formularz - zadzwoń - 0800121121 - to chyba nie
    problem? :)

    > 2. Co należy rozumieć pod pojęciem "średnie miesięczne saldo", czyli jeśli
    > mam przykładowo 1000zł cały czas to płacę prowizję czy nie?

    Pytanie bez sensu.
    Proszę o powtórzenie pytania.

    > 3. Siostra miała 1zł na koncie i dołozyli jej teraz -7zł za prowadzenie
    > rachunku, co ma teraz zrobić , czy doliczane będą jakieś odsetki karne,
    > jeśli tak to po miesiącu debetu ile zapłaci kary.

    Jak najbardziej doliczane będą odsetki ustawowe.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-06-04 17:52:36
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > Witam!
    >
    > 1. Szukam na stronie Inteligo linku na którym byłby formularz zamknięcia
    > konta (wypowiedzenia) ale nie moge znaleźć.

    Formularz musisz zamówić, najlpeiej zadzwoń i poproś o przesłanie na e-mail.
    Wydrukuj, wypełnij i odeślij :)

    > 2. Co należy rozumieć pod pojęciem "średnie miesięczne saldo", czyli jeśli
    > mam przykładowo 1000zł cały czas to płacę prowizję czy nie?

    Średnie miesięczne saldo oznacza to, że aby nie płacić prowizji to musisz
    mieć na swoim koncie (wliczając wszystkie subkonta) conajmnije 100zł przez
    cały miesiąc.
    Ewentualniem możesz mieć 1000zł przez 3 lub 4 dni w zależności od tego ile
    dni ma miesiąc lub wystarczy 3100zł przez 1 dzień.
    Miesiąc w Inteligo liczony jest od dnia otwarcia konta.

    > 3. Siostra miała 1zł na koncie i dołozyli jej teraz -7zł za prowadzenie
    > rachunku, co ma teraz zrobić , czy doliczane będą jakieś odsetki karne,
    > jeśli tak to po miesiącu debetu ile zapłaci kary.

    I prawidłowo, bo średnie miesięczne saldo było poniżej 100zł
    Prowadzenie konta 4.99zł + 0.99zł za VISE.
    Jeżeli teraz siostra wpłaci np. 1000zł na 3-4 dni to nie będzie prowizji na
    następny miesiąc za prowadzenie konta
    ZObacz jakie jest oprocentowanie niedozwolenego debetu, a dowiesz się ile
    zapłąci kary.
    Pewnie będzie w granicach 30%

    Przy braku wpływów znów policzą 4.99zł + 0.99zł za VISE na następny miesiąc,
    więc wpłać tyle kasy aby średnie miesięczne saldo było >100zł, złóż
    dyspozycję zamknięcia konta i po 30dniach przeleją Ci resztę kasy na
    wskazane konto a ty będziesz czysty.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-05 14:19:35
    Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>

    Remigiusz Babicz wrote:

    > Wystarczy napisac maila, nie trzeba dzwonic
    o, a mnie na infolinii pan powiedział, że telefonicznie.