  • 11. Data: 2004-02-12 11:52:14
    Temat: Re: [Inteligo}- szok + zbieg okoliczności pewnie :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości

    > Jejku, Robert, jak mogłeś, nie dzwoniłeś na numer miejski ??? :-DDD

    Dobrze, że w ogóle dzwonił ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-02-12 11:53:35
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertSA <u...@o...pl> napisał(a):

    > Ja juz dawno zrezygnowalem. Tyle ze przez telefon. Ale darmowy.

    A to tak trudno zrobić "okienko na ptaszka" w serwisie transakcyjnym?
    A co z głuchoniemymi? To jest jawna dyskryminacja :)

    --
    Franz

  • 13. Data: 2004-02-12 11:57:06
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0fpfv$6e3$...@i...gazeta.pl,
    Franz <f...@g...SKASUJ-TO.pl>:

    > A to tak trudno zrobić "okienko na ptaszka" w serwisie transakcyjnym?

    Mysle, ze opcje, z ktorych korzysta maly odsetek klientow i srednio raz-dwa
    w calym stazu bycia klientem nie bardzo sie oplaca wprogramowywac co syst.
    transakcyjnego WWW.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-02-12 11:58:43
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0fpke$5mq$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    > wiadomości

    > Dobrze, że w ogóle dzwonił ;-))))

    Zrezygnowalem jak niepotrzebne stalo sie zbieranie historii w postaci
    zalacznikow.
    Nie rozumiem tych kpinek ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-02-12 12:17:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > Zrezygnowalem jak niepotrzebne stalo sie zbieranie historii w postaci
    > zalacznikow.
    > Nie rozumiem tych kpinek ;)

    No ponoć nie lubisz dzwonić do banków ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-02-12 12:30:22
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote in message
    > A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    > cyfry!

    No, pewnie poprawili po otrzymaniu Twego listu. LOL :))))))

    pzdr
    KK

  • 17. Data: 2004-02-12 15:36:05
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0fqu9$q2r$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:
    > Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości

    > No ponoć nie lubisz dzwonić do banków ;-)))

    Ale bardziej nie lubie niechcianej korespondencji.

    Nie rozumiem tez, czemu Wojtek sugerowal, ze nie lubie dzwonic za darmo.
    Jest odwrotnie, nie lubie dzwonic za pieniadze, jesli mam WIBOR.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-02-12 15:46:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0g6h7$tk8$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie rozumiem tez, czemu Wojtek sugerowal, ze nie lubie dzwonic za darmo.
    > Jest odwrotnie, nie lubie dzwonic za pieniadze, jesli mam WIBOR.

    Żesz... Roberta nam podmienili. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 19. Data: 2004-02-12 17:26:22
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > No, pewnie poprawili po otrzymaniu Twego listu. LOL :))))))

    A nagłowek tego posta to kolega doczytał ?????? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2004-02-12 17:37:08
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote in message

    > A nagłowek tego posta to kolega doczytał ?????? ;)

    Panie, a kto to dziś czyta takie długie nagłówki ;)))) Chyba nie doczytał ;)

    pzdr
    KK