  • 21. Data: 2004-03-15 16:46:03
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To ja se zamówię 500 kart i namówię do tego znajomych, by też tak robili.

    A kto Ci broni? Przeciez nie ma żadnego limitu.

    > I kiedy bank ogłosi komunikat: za dodatkowe wydanie kart (pow. X)
    > pobiera się opłatę w wysokości XX złotych też będę miał to w d...

    Takie ich prawo. A moim prawem jest sobie zamówić nawet 5k kart.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-03-15 19:37:53
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c34g95$2vm2$...@m...aster.pl,
    macio <m...@a...pl>:
    > LuK wrote:

    > drugiej wraca na konto.
    nie "wraca", bo nigdy go nie opuszcza

    > Czyli nic nie tracę oprócz .... jeżeli kupuje
    > za 1000 zł to muszę mieć na końcie 2000 zł ... i to jest ból :)
    > Nie zawsze mam taką kwotę, nie mogę też dysponować resztą pieniedzy
    > bo mam przez jakiś czas podwójną blokadę. Na Infolinii oczywiście nic
    > się nie dowiedziałem.
    > Jak tego uniknąć? Ktoś wie?

    Kupowac u konkurencji.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2004-03-15 19:56:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 15 Mar 2004 15:33:31 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Odnalezienie nazwiska Klienta w Systemie Międzybankowej Informacji
    >Gospodarczej - Bankowy Rejestr prowadzony przez Związek Banków Polskich.

    za co można trafić do tego rejestru?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2004-03-16 14:07:45
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Co tydzien nowa karta...
    > Na miejscu Inteligo w jakis sposob bym poblokowal czy nawet wykorzystujac
    > umowe zrezygnowal z takiego klienta..

    Przelew jest jeszcze tanszy niz karta: 99 gr.
    Czy jak ktos co tydzien robi przelew, to tez bys wyrzucil takiego klienta?
    A Ci co maja telefony, to niektorzy dzwonia nawet codziennie!
    Toz to szkody dla operatora GSM niesamowite!
    Rozumujesz troche jak PKP. Tam jest taka zasada ze im mniej klienci kupuja
    uslug tym lepiej.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 25. Data: 2004-03-17 11:08:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > Toz to szkody dla operatora GSM niesamowite!
    > Rozumujesz troche jak PKP. Tam jest taka zasada ze im mniej klienci
    > kupuja uslug tym lepiej.

    Super jestes dowcipny... ha ha ha.
    1) Karta jesli bank jej nie wyrabia kosztuje. Np 25 centow na rok. Koszty
    wydania, koszty przeslania, obslugi itp.
    Jesli co tydzien zamawiasz jedna karte i jej poznije _nie uzywasz_ tylko np
    blokujesz (bo cos mi sie nie chce wierzyc, ze ma wszystkie x kart
    aktywnych), to sa to realne koszty dla banku. Niby dlaczego mBank wprowadzil
    oplaty za karty do eMaxa?
    Wiec pomysl w ten spopsob, zamiast jakies glupie porownania przesylac.
    W tym przypadku nie chodzi to, ze korzysta 100 razy dziennie z tej samej
    karty, tylko, ze co tydzien uzywa innej karty do jednej, jedynej transkacji.

  • 26. Data: 2004-03-17 11:13:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Super jestes dowcipny... ha ha ha.

    To Ty jesteś dowcipny inaczej ;-) pisząc o wypowiadaniu umowy ROR.

    > 1) Karta jesli bank jej nie wyrabia kosztuje. Np 25 centow na rok. Koszty
    > wydania, koszty przeslania, obslugi itp.

    Wiesz, gdzie klient to ma ;-) ?

> [...]
    > blokujesz (bo cos mi sie nie chce wierzyc, ze ma wszystkie x kart
    > aktywnych), to sa to realne koszty dla banku. Niby dlaczego mBank

    To niech sobie Inteligo podwyższa opłaty, jak im się nie kalkuluje.

> [...]
    > W tym przypadku nie chodzi to, ze korzysta 100 razy dziennie z tej samej
    > karty, tylko, ze co tydzien uzywa innej karty do jednej, jedynej

    Jak chce, to może sobie zamawiać codziennie 3 nowe karty i w ogóle ich nie
    użyć. Przeciez płaci za nie cenę, jaką chce bank.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2004-03-17 12:22:05
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    >Przeciez płaci za nie cenę, jaką chce bank.

    .... używa ich zgodnie z przeznaczeniem ?
    To się chyba nazywa wyłudzenie.

  • 28. Data: 2004-03-17 16:36:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c39bj8$g6u$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Niby dlaczego mBank wprowadzil oplaty za karty do eMaxa?

    Po to zeby klienci NIE zamawiali kart do eMaksa i traktowali te konta mniej
    jak ROR, bardziej jak lokata, a co za tym idzie trzymali wiecej srodkow na
    eKoncie, ktorego oprocentowanie nastepnie obnizyli wzgledem eMaksa.

    Ten przyklad ma sie nijak do Inteligo, bo w Inteligo nie ma takich dwoch
    roznych tworow, a oplata za karte do eMaksa jest ewidentnie oplata celowo
    zaporowa.

    --
    Robert

  • 29. Data: 2004-03-20 23:32:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumujesz troche jak PKP. Tam jest taka zasada ze im mniej klienci kupuja
    > uslug tym lepiej.

    Albo MPK Wrocław, któremu jest kompletnie bez różnicy ilu przewiezie
    pasażerów, bo dostaje dotacje, a bilety sprzedaje kto inny ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 30. Data: 2004-03-26 15:58:49
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:c39ftf$dl8$1@bozon2.softax.pl...

    > .... używa ich zgodnie z przeznaczeniem ?
    > To się chyba nazywa wyłudzenie.

    A gdzie jest zdefiniowane to przeznaczenie?

    Pozdrawiam,
    Artur