  • 31. Data: 2002-02-08 19:17:17
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "januszek" <j...@k...mowi.spamerom.nie.com> wrote in message
    news:of886ugl3ch5u4t8k7pj1166fmnq978bk6@4ax.com...

    > To po co subkonto? Nie prosciej na Glownym trzymac 300 zl? Tyle tylko
    > ze to troche zamrozone pieniadze... :]

    Tylko w pewnych sytuacjach nie wiesz
    ile mozesz zapłacić kartą w sklepie by saldo nie spadło.

    subkonto pozwala zapomnieć o takich problemach

    BAH

  • 32. Data: 2002-02-08 19:17:35
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <o...@4...com>, januszek wrote:

    > No przynajmniej do nastepnej podwyzki :D

    > To po co subkonto? Nie prosciej na Glownym trzymac 300 zl? Tyle tylko
    > ze to troche zamrozone pieniadze... :]

    Mozna wszystko i na jednym, tylko ze byly tu wczesniej obawy ze mozna
    przez przypadek zaplacic za duzo i eeehh nie bedzie odpowiedniego salda na
    koncie:))))
    A tak to i zarabia sie na karte i ma sie odpowiednia kwote na koncie
    zablokowana - Ja to nazywam WYMUSZONA BOLOKADA SRODKOW FINANSOWYCH (kara!)

  • 33. Data: 2002-02-08 20:10:49
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "januszek" <j...@k...mowi.spamerom.nie.com> wrote in message

    > Tylko w pewnych sytuacjach nie wiesz
    > ile mozesz zapłacić kartą w sklepie by saldo nie spadło.
    > subkonto pozwala zapomnieć o takich problemach
    A nie prosciej poprosic Ilinke/Ilinka zeby zalozyl bezterminowa
    blokade na kwote 300 zl na dowolnym rachunku ??

  • 34. Data: 2002-02-09 00:47:41
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    wielu entuzjastow inteligo wymyslalo:

    > A nie prosciej poprosic Ilinke/Ilinka zeby zalozyl bezterminowa
    > blokade na kwote 300 zl na dowolnym rachunku ??

    a nie prosciej zamknac ten rachunek i zalozyc go sobie w NORMALNYM banku ???

  • 35. Data: 2002-02-09 11:43:19
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Mon, 4 Feb 2002 18:53:19 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(-a):

    >Czy jeszcze sa na swiecie tacy naiwni, ze mysla, ze ktos da im cos za
    >darmo???

    jeśli na ulicy podejdzie do mnie akwizytor, to mogę sobie go
    posłuchać, ale w cudowne właściwości np. pasty do zębów - nie
    uwierzę, ale jeśli Bank (albo jego reprezentant) pisze:

    "/.../ konto Inteligo /.../ najkorzystniejsze finansowo,
    najwygodniejsze i najnowocześniejsze /.../"

    "/.../ oszcześdności /.../ przekazywać Tobie w postaci rewelacyjnego
    oprocentowania /.../ i niskich lub żadnych opłat /.../"

    to chyba mogę oczekiwać pewnej choćby odpowiedzialności za słowa?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 36. Data: 2002-02-09 11:50:53
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Feb 2002 11:43:19 GMT, Jaroslaw Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski) wrote:

> [...]
    >
    >"/.../ konto Inteligo /.../ najkorzystniejsze finansowo,
    >najwygodniejsze i najnowocześniejsze /.../"

    Wg mnie jest wygodne, nowoczesne i korzystne finansowo (oczywiscie
    porownuje z oferta innych bankow).

    >"/.../ oszcześdności /.../ przekazywać Tobie w postaci rewelacyjnego
    >oprocentowania /.../ i niskich lub żadnych opłat /.../"
    >
    >to chyba mogę oczekiwać pewnej choćby odpowiedzialności za słowa?

    No to masz dobre oprocentowanie i _niskie_ oplaty, moze nie?

    --
    Tobiasz 'Tobi' Szlęk - .o -
    http://www.rower.xcom.pl [webmaster] -- ~/~' --

  • 37. Data: 2002-02-09 11:55:01
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości
    > wielu entuzjastow inteligo wymyslalo:

    > a nie prosciej zamknac ten rachunek i zalozyc go sobie w
    > NORMALNYM banku ???
    Zdefiniuj termin "normalny".

    Dla mnie Inteligo jest w porzadku. Zmiany TOiP mnie nie dotknely
    wcale, a nawet na tym jestem grosz do przodu (+1.00 zl na pelnym
    serwisie sms -0.99 zl za obsluge karty = +0.01 zl), z bankomatow
    na tyle rzadko korzystam ze 30 groszy wiecej za wyjecie kasy z
    bankomatow Euronetu mi nie robi roznicy.

    Zgadzam sie natomiast ze zmiany zostaly wprowadzone najdelikatniej
    mowiac "nieelegancki" sposob.

  • 38. Data: 2002-02-09 13:20:38
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Sat, 09 Feb 2002 12:50:53 +0100, Tobi <t...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >No to masz dobre oprocentowanie i _niskie_ oplaty, moze nie?

    5 zł/miesiąc za konto i do tego muszę płacić za przelewy i wypłaty?
    IMHO to nie są nieskie opłaty :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 39. Data: 2002-02-09 13:42:27
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Feb 2002 13:20:38 GMT, Jaroslaw Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski) wrote:

    >5 zł/miesiąc za konto i do tego muszę płacić za przelewy i wypłaty?
    >IMHO to nie są nieskie opłaty :-)

    _Tylko_ jesli srednie saldo miesieczne < 100 zl - czyli Inteligo chce
    sie pozbyc "nierentownych" klientow. Powyzej tego progu nadal
    bezplatnie. Wg mnie to bardzo niskie oplaty :)))

  • 40. Data: 2002-02-09 14:05:28
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <r...@4...com>, Tobi wrote:
> [...]

    > sie pozbyc "nierentownych" klientow. Powyzej tego progu nadal
    > bezplatnie. Wg mnie to bardzo niskie oplaty :)))

    Ciekawe czy za miesiac znow nie bedzie niespodziewanych podwyzek?(inflacja
    :

    Po prostu Bank chce sie pozbyc tych klientow ktorych przyciagnela
    niebywale atrakcyjna oferta promocyjna!
    UWazam ze jak na bank wirtualny wnoszenie tzw "Kaucji"
    jest niezbyt dobrym posunieciem tym bardziej ze o tym saldzie <100 tak w
    prost oficjalnie nie powiadomili.