  • Data: 2002-02-01 20:38:53
    Temat: Re: Inteligo - koniec pieszczot :-)
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip Ozimek" <w...@z...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a3eoih$j68$1@news.pse.pl...
    > Tomek D <t...@p...onet.pl> wrote:
    > No przeciez chca sie pozbyc takich klientow jak ty, czyli
    > nie przynoszacych zyskow.

    Hm,
    Jakby tak sobie zadali trochę trudu aby przeanalizować historię rachunku to
    może nie byliby tacy pewni :-)
    Do czasu kiedy inne ebanki potrafią mi zaproponować bezprowizyjne wypłaty,
    darmowe przelewy, darmową kartę i strony które ładują się w akceptowalnym
    czasie to mam Inteligo w nosie !

    Jednak podstawowy problem to - FORMA- w jakiej się wprowadza zmiany.
    I tutaj nie ma wybacz.
    Wiele osób które np. nie czytają tej listy dopiero za jakiś czas ze
    zdziwieniem zauważą obciążenia konta.
    Tym bardziej wprowadzone w błąd emailiami z Inteligo. Niby wszystko zgodnie
    z regulaminem, ale mam wrażenie że ktoś próbuje robić z nas idiotów :-)

    TomekD