  • Data: 2002-02-01 18:47:19
    Temat: Re: Inteligo - koniec pieszczot :-)
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a3em98$qcr$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Tomek D" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I co wymyśliłeś ?
    > Bo przecież nie o odpowiedź pytasz:-)

    Że chyba trochę przysnąłem albo niedoklinalem bo jest już parę wątków na w/w
    temat od jakiegoś czasu :-)
    A oprócz tego:
    - aktywowałem i zastrzegłem kartę którą mi przymusowo wydali przy zakładaniu
    konta.
    - poprosiłem o niewysyłanie kolejnej karty
    - dopłacę i poczekam może zdarzy sie jaki cud a w razie czego te wszystkie
    papiery, fuj
    TomekD