  • Data: 2002-02-15 21:54:14
    Temat: Re: Inteligo i oplaty :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4jvkd$13v$1@news.onet.pl...

    > Maćku, spokojnie, odpowiedzą. Ja też zawsze długo czekam na wyjaśnienia,
    ale
    > jak już są, to są naprawdę w 100% zadowalające...

    Aha - i oczywiście daj znać, co odpisali / oddzwonili, koniecznie!

    Zauważ też, że nowy regulamin nie mówi już o tym, że zmiana TOiP nie jest
    zmianą umowy, stary miał taki zapis. Czyli wiedzą o tym dobrze...

    Mnie się jednak wydaje, że skoro bank może ustanowić odrębne warunki do
    zmiany TOiP i to czyni dokładnie w swoim regulaminie, to... Hmmm... Sam nie
    wiem... Daj znać, jak już będziesz wiedział.

    Zauważ też zapisy na temat zmiany TOiP - nie ma tam podanego czasu na
    wypowiedzenie...

    Była nieawno taka dyskusja, dość obszerna, Washko przytaczał przepisy
    odpowiednie, etc... Ale zdechła...
    Może teraz doproawdzimy tę sprawę do końca...

    Poczekajmy najpierw na Twoje informacje...

    Aha - jeszcze coś - uważasz, że zmiana oprocentowania także wymaga zmiany
    umowy, i można niezaakceptować nowej wysokości oprocentowania? Inaczej - czy
    bank musi korygować odsetki, jeśli nastapiła zmiana oprocentowania, a ja się
    z tym nie zgdzam?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara