  • 1. Data: 2003-11-17 19:56:44
    Temat: [Inteligo] e-podpis ubawił mnie setnie
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Dostałem dzisiaj wyciąg. I czytam: Podpis cyfrowy tej wiadomości jest
    nieprawidłowy, ponieważ zawartość wiadomości została zmieniona po
    podpisaniu wiadomości.

    Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto jeszcze
    dowiedzieć się jak z nich korzystać.

    Kamil

  • 2. Data: 2003-11-17 20:08:35
    Temat: Re: [Inteligo] e-podpis ubawił mnie setnie
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Kamil Kosinski napisał:

> [...]
    > podpisaniu wiadomości.
    >
    > Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto jeszcze

    A czasem nie jest tak, że onet albo inna interia dokleiła Ci do maila
    jakąś reklamę?

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-11-17 20:37:52
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@...tak.dalej...

    > Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto jeszcze
    > dowiedzieć się jak z nich korzystać.

    A ty wiesz? Bo ja nie wiedziałem i kilka dni temu na grupie się
    dowiedziałem. Przynajmniej w tej kwestii ;-)

  • 4. Data: 2003-11-17 20:49:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@...tak.dalej,
    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>:
> [...]
    > podpisaniu wiadomości.
    >
    > Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto
    > jeszcze dowiedzieć się jak z nich korzystać.

    Ktos Ci zmienil zawartosc emaila. Moze reklame Ci dopisal.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-17 22:32:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> writes:

> [...]
    > podpisaniu wiadomości.
    >
    > Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto
    > jeszcze dowiedzieć się jak z nich korzystać.

    A przed ubawieniem się warto sprawdzić własny ogródek. Nie używasz Ty
    aby jakiejś darmowej poczty, gdzie do maili coś Ci dokleja reklamy?
    Albo jakiegoś antywirusa który dokleja info że nic brzydkiego nie
    znalazł? Albo...

    Komunikat który cytujesz dowodzi, że między podpisaniem maila a
    dostarczeniem go do Ciebie coś w nim zostało zmienione. Do tego
    właśnie służy podpis cyfrowy, by takie sytuacje łapać.

  • 6. Data: 2003-11-18 12:49:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 17 Nov 2003 20:56:44 +0100, w <3...@...tak.dalej>, Kamil
    Kosinski <k...@...tak.dalej> napisał(-a):

    > Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto jeszcze
    > dowiedzieć się jak z nich korzystać.

    Ty dostałeś obsługe certyfikowanych emaili za darmo, a i tak nie wiesz co i jak
    ;>

  • 7. Data: 2003-11-18 13:25:22
    Od: " Bartol Partol" <b...@g...pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> napisał(a):

    > Dostałem dzisiaj wyciąg. I czytam: Podpis cyfrowy tej wiadomości jest
    > nieprawidłowy, ponieważ zawartość wiadomości została zmieniona po
    > podpisaniu wiadomości.

    To pikus. Ja mam tak:

    Podpis cyfrowy jest nieprawidlowy
    Wiadomosc zawiera podpis cyfrowy, jednakze podpis ten jest nieprawidlowy.
    Certyfikat uzyty do podpisania wiadomosci zostal wydany przez urzad
    certyfikacji, ktory nie zostal uznany jako godny zaufania do wystawienia tego
    typu certyfikatow.

    Podpisany przez: Inteligo Financial Services SA
    Adres e-mail: i...@i...pl
    Certyfikat wystawiony przez: VeriSign Class 1 CA Indyvidual Subscriber-Persona
    Not Validated

    Tak twierdzi Mozilla. Co ciekawe gdy sie lacze z inteligowym www, to Mozilla
    zadnych watow nie ma.

    Bartol