  • 21. Data: 2003-05-13 19:53:41
    Temat: Re: [Inteligo] Znowu w dó3 :-(
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > pomarudzenie
    > nad słabym stanem konkurencji tego banku (pewnie dlatego na tyle sobie on
    > pozwala)

    To dziala w obie strony - jakby tak konkurencja 'przycisnela'. to i Inteligo
    by co nieco ruszylo. Ale, chocby w mBanku: (z mojego punktu siedzenia) -
    marnie z bankomatami, brak powiadomien o niezrealizowanych i
    'papieroprzesada'. Te rzeczy trzymają mnie przy Inteligo (choc mam juz konto
    w mBanku). To proste jak handel - dacie mi to, ide do was, nie dacie,
    zostaje gdzie indziej. Proste, bez emocji. A co do wrazen z marmurowego PKO
    BP, to sie nie wypowiadam, bo wlasnie po to korzystam z Inteligo, zeby nie
    stac w kolejkach z emerytami. (Swoja droga szkoda ludzi, no ale coz... - 5
    okienek kasowych, 9 maja, piatek, 2 kasjerki i mnostwo wk*** ludzi -
    wiadomo, ZUSy, oplaty itd. A z drugiej strony sali 3 dumne dysponentki bez
    klientow - znane mi z opowiesci od znajomej)

    S.

  • 22. Data: 2003-05-13 23:25:21
    Temat: Re: [Inteligo] Znowu w dół :-(
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Ale KK moża _wszedzie_ płacić. Poza tym KK zazwyczaj jest bardziej
    > bezpieczna.

    zwlaszcza mozliwosc chwilowego obnizenia limitu na karcie, czy wrecz jego
    wyzerowania... znasz li taka KK?

    --
    <xml:sig name="Adam" />

  • 23. Data: 2003-05-14 05:41:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał:

    > zwlaszcza mozliwosc chwilowego obnizenia limitu na karcie, czy wrecz jego
    > wyzerowania... znasz li taka KK?

    A po co ? MOTO można skutecznie reklamować ;P
    A w razie czego jest też ubezpieczenie.