  • 1. Data: 2007-10-12 16:23:37
    Temat: [Inteligo] UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych
    Od: AP <a...@o...pl>

    Witam

    Śpieszę donieść (potwierdzone na infolinii): nie można płacić ani
    wypłacać z bankomatów.

    Chyba jakaś większa awaria.

    Żeby chociaż jakaś informacja na stronie... ech

    Pozdrawiam,
    AP

  • 2. Data: 2007-10-12 16:31:30
    Temat: Re: UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych
    Od: s...@g...com

    ok ale w jakim banku? inteligo ? i do kiedy ma potrwać ta awaria ?

  • 3. Data: 2007-10-12 16:37:11
    Od: AP <a...@o...pl>

    s...@g...com pisze:
    > ok ale w jakim banku? inteligo ? i do kiedy ma potrwać ta awaria ?

    No przecie napisałem w nagłówku ;-) Płatności dokonywane z rachunków
    Inteligo (nie wiem, czy w całym PKO BP).

    A jakbym wiedział, do kiedy, to bym się podzielił z grupą tą informacją.

    AP

  • 4. Data: 2007-10-12 16:39:09
    Od: s...@g...com

    On 12 Paź, 18:37, AP <a...@o...pl> wrote:

    > No przecie napisałem w nagłówku ;-) Płatności dokonywane z rachunków
    > Inteligo (nie wiem, czy w całym PKO BP).
    >
    > A jakbym wiedział, do kiedy, to bym się podzielił z grupą tą informacją.
    >
    > AP

    heh, to mam nadzieję, ze do jutra usuna to do rana, bo jutro rano kasa
    jest mi potrzebna :p eh ja to mam chyba pecha

  • 5. Data: 2007-10-12 16:39:50
    Od: AP <a...@o...pl>

    s...@g...com pisze:
    > ok ale w jakim banku? inteligo ? i do kiedy ma potrwać ta awaria ?

    No przecie napisałem w nagłówku INTELIGO ;-) Płatności dokonywane z
    rachunków Inteligo (nie wiem, czy w całym PKO BP).

    A jakbym wiedział, do kiedy, to bym się podzielił z grupą tą informacją.

    Wybieram się za jakiś czas do "ściany" (zostałem dosłownie bez kasy:-(),
    więc jak się coś zmieni, dam znać.

    AP

    PS. Ponieważ zostałem bez kasy, a chcę dzisiaj wrócić pekapem do domu,
    co jakiś czas wy

  • 6. Data: 2007-10-12 16:40:48
    Od: AP <a...@o...pl>

  • 7. Data: 2007-10-12 16:46:02
    Od: s...@g...com

    On 12 Paź, 18:40, AP <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A jakbym wiedział, do kiedy, to bym się podzielił z grupą tą informacją.
    >
    > Wybieram się za jakiś czas do "ściany" (zostałem dosłownie bez kasy:-(),

    to czekam, bo też musze się wybrać do ściany :p

  • 8. Data: 2007-10-12 16:51:32
    Od: "Sebastian Majkowski" <s...@W...gazeta.pl>

    AP <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wypłacać z bankomatów.
    >
    > Chyba jakaś większa awaria.
    >
    > Żeby chociaż jakaś informacja na stronie... ech

    Komus udalo sie dodzwonic na infolinie???
    Kurde zawsze jakos te awarie maja kiedy potrzebuje kase wyplacic :-(((

    s.m

  • 9. Data: 2007-10-12 17:03:34
    Od: AP <a...@o...pl>

    s...@g...com pisze:

    > to czekam, bo też musze się wybrać do ściany :p

    Przed ok.10 minutami udało mi się wypłacić pieniążki. I niech tak już
    zostanie ;-)

    AP

  • 10. Data: 2007-10-12 17:12:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Sebastian Majkowski wrote:

    > Komus udalo sie dodzwonic na infolinie???
    > Kurde zawsze jakos te awarie maja kiedy potrzebuje kase wyplacic :-(((

    Spójrz na to z innej strony - zawsze ktoś potrzebuje/będzie potrzebował kasę
    wypłacić kiedy mają/będą mieli awarię.

    p. m.